آماده پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی هستیم

بروجرد - ایرنا - فرمانده سابق قرارگاه جنوب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آمادگی دارد با پشتوانه ملت به زودی پاسخ کوبنده ای به رژیم غاصب اسراییل بدهد. 

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمد مختاری‌فر روز دوشنبه در آیین تشییع شهید "مهدی نقوی" از شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حمله شنبه شب اسراییل افزود: ایران، با خون شهیدان پایدار خواهد ماند و همه ما در ارتش، سپاه و بسیج آماده شهادت هستیم و چنان پاسخ کوبنده ای در آینده رقم خواهد خورد که دشمن از حرکت خود پشیمان شود چراکه موشک، پهپادها و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، قدرتمندانه و عزتمندانه بدون ترس از آمریکا آماده پاسخگویی هستند.

وی عنوان کرد: امروز در تشییع پیکر شهیدی هستیم که برای دفاع از خاک مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از میهن و آرامش ملت ایران جان خود را فدا کرد.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی و مرزبانی زمانی که این لباس مقدس را بر تن می کنند جان خود را از پیش تقدیم ملت می نمایند تا مصداقی بر شعار "ارتش فدای ملت" باشند.

فرمانده سابق قرارگاه جنوب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: موشک های ما آماده است و افتخار می کنیم که جان خود را فدای تامین امنیت و آرامش مردم نماییم.

امیر سرتیپ مختاری فر بیان کرد: تمام قدرت های جهان، رژیم صهیونیستی را حمایت می کنند و موشکی که از جانب اسرائیل به ما شلیک می شود از طرف یک اتحاد جهانی و کشورهایی چون آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلیس، اتحادیه اروپا و خائنین در خلیج فارس است.

وی ادامه داد: آسیب ندیدن مردم ایران در این حمله، به معنای قدرت و توان نیروهای مسلح است و دشمن باید بداند نمی تواند مانند دوران جنگ تحمیلی بر فراز شهرها و بالای سر مردم ایران باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با قدرت بالا در عملیات وعده صادق یک و ۲ دشمن را در هم کوبید تصریح کرد: ما به دنبال فرهنگ حسینی هستیم و راست قامت در مقابل دشمن می ایستیم چراکه شهادت برای ما افتحار است.

امیر سرتیپ مختاری فر افزود: همانگونه که پدر شهید نقوی می گوید فرزندش را تقدیم انقلاب، وطن و ولایت کرده است ما به قیمت جان، پای شرافت، عزت و خاک وطن خود ایستاده ایم.

وی گفت: ما هیچ ابرقدرتی را در دنیا به رسمیت نمی شناسیم، صلح غیر عزتمندانه را نمی پذیریم و تا زمانیکه غزه و لبنان از زیر موشک رها و اسرائیل تسلیم نشود آماده پاسخگویی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha