پراکنش  انبار کالاهای اساسی و مواد غذایی بوشهر مطلوب است

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در راستای پدافند غیرعامل تامین غذا در زمینه توزیع مناسب انبارهای کالاهای اساسی و مواد غذایی در این استان اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش ایرنا ، مرتضی بحرانی روز دوشنبه با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پدافند غیرعامل یکی از مهمترین برنامه‌ها است که در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نگاه ویژه‌ای را به این مقوله شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته پدافند غیرعامل تامین غذا در این استان افزود: این کمیته دارای اعضای استانی و اعضایی از سازمان جهاد کشاورزی است که فعالیت‌ها را به صورت ویژه و تخصصی دنبال می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: پایش و ارزیابی وضعیت نیازهای کالاهای اساسی و استراتژیک در استان توسط این کمیته رصد و برنامه ریزی می شود.

بحرانی ادامه داد: شناسایی انبارهای نگهداری این کالاها یکی دیگر از اقداماتی است که انجام می‌شود.

وی گفت: تلاش شده این انبارها به گونه‌ای پراکنش کالاهای اساسی انجام شود که اگر در یک ناحیه مشکلی به وجود بیاید بخش زیادی از این مواد از دسترس خارج نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: برنامه‌ریزی شده تا پراکنش مناسبی در سطح استان ایجاد شود تا مشکلی برای تامین و توزیع اقلام و کالاهای اساسی در زمان نیاز به وجود نیاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha