۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85642336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برای "الارز" معصوم...

۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷
کد خبر: 85642336
برای "الارز" معصوم...

اهواز- ایرنا- برای "الارز" معصوم، فرشته‌ای که در آغوش امن پدری آرام می‌گرفت که اکنون به آسمان‌ها پرکشیده و دیگر نمی‌تواند دستان نوازشگر و پرمهرش را حس کند.

به گزارش ایرنا "الارز" فرزند ۲ ماهه شهید حمزه جهاندیده است. شهید جهاندیده از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، بامداد روز شنبه در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید جهاندیده امروز با حضور خانواده وی در شهرستان ماهشهر تشییع شد. حضور نوزاد ۲ ماهه این شهید در آغوش مادر و آخرین وداع با پدر دل هر ببینده‌ای را به درد می‌آورد. پدری که می‌خواست روزی دست در دست دخترش راهی مدرسه شود و خنده کنان بزرگ شدن فرزندش را شاهد باشد اکنون روحش در آسمان نظاره‌گر دختری است که قرار است این راه پر فراز و نشیب زندگی را به تنهایی طی کند.

به وسعت نام پدر

وقتی واژه پدر بر زبان می‌چرخد ناخودآگاه کلماتی همچون فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی برای فرزند، به ذهن متبادر می‌شود حال تصور کنید پدرانی هستند پا فراتر گذاشته و جان خود را نه فقط در راه زندگی فرزندانشان بلکه در راه حفظ امنیت یک ملت در میان گذاشتند تا به معنای پدری وسعت بخشند.

شهید جهاندیده از جمله پدرانی بود که با وجود داشتن دختران ۶ ساله و ۲ ماهه، پا در مسیری گذاشت که از پایان این راه آگاه بود. شاید او آخرین باری که خانه را ترک کرد و بوسه‌ای بر گونه "الارز" کوچکش گذاشت؛ میدانست دیگر او را نخواهد دید اما چشم خود را بر همه دوست داشتنی‌هایش بست و روح خود را برای همیشه جاودانه ساخت.

پدران همواره بزرگ‌ترین قهرمانان زندگی دخترانشان هستند قهرمانانی از جنس عشق و محبت که وجودشان برای دخترانشان سرشار از امنیت و مهربانی است. به جرات می‌توان گفت؛ هیچ چیز در این دنیا جای آغوش یک پدر که همچون آفتاب، نور وجودشان گرما بخش زندگی است را پر نخواهد کرد.

برای "آلارز" معصوم...

اکنون شاید "السا" ۶ ساله و "الارز" ۲ ماهه از داشتن پدر فداکارش محروم باشند اما نه فقط ملت ایران که تمامی منطقه می‌دانند؛ هنوز مردانی از جنس نور هستند که برای برقراری عدالت و نابودی ظالمان در وسط میدان مبارزه می‌جنگند.

خون شهدا هدر نمی‌رود

پدر"السا" و "الارز" تنها برای فرزندان خود پدری نکرد او با دادن جان خود پدری را در حق فرزندان ایران و ملت مظلوم فلسطین معنا بخشید. او با خون خود نشان داد تا زمانی که باطل وجود دارد غیرتی از جنس ایرانی هست تا در مقابل آن بایستند و جان بدهند.

برای "آلارز" معصوم...

مقام معظم رهبری سال ۷۸ در دیداری با خانواده شهدا فرمودند: عزیزان من! جوانانی که پدرانتان را ندیدید، یا در دوران کودکی خود چند صباحی آن‌ها را دیدید و رنج نداشتن پدر را در طول جوانی خود حس می‌کنید؛ پدران شما به این ملت، به این کشور و این مرزها عظمت و استقلال و آزادی دادند؛ خون پدران شما هدر نرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha