۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9816761
T T
۰ نفر
هیات رزمندگان جویبار به صدر جدول لیگ برتر فوتبال مازندران صعود کرد ..................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/07/1390 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.مازندران ساری - هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال مازندران با صدرنشینی تیم فوتبال هیات رزمندگان جویبار به پایان رسید.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در رقابت های این هفته که با برگزاری شش دیدار در شش شهر مازندران برگزار شد ، تیم هیات رزمندگان جویبار مقابل میهمان خود ، استقلال لموک قائمشهر به نتیجه تساوی 1 بر 1 رسید و به لطف شکست تیم مقاومت شهدای کوتنا ، در جایگاه اول این رقابت ها تکیه زد . هیات رزمندگان جویبار با این تساوی 23 امتیازی شد و تیم استقلال لموک نیز به امتیاز 22 رسید. در دیگر دیدار این هفته ، مقاومت شهدای کوتنا ، مقابل میهمان خود ، شهرداری سرخرود با نتیجه 2 بر 1 متوقف شد تا به رغم فرصت مناسبی که برای صدرنشینی داشت ، به حضور در رتبه دوم جدول رده بندی بسنده کند. مقاومت کوتنا با پذیرش این شکست ، 23 امتیاز باقی ماند و با تفاضل گل کمتر ، در جایگاه دوم قرار گرفت. شهرداری سرخرود نیز 18 امتیازی شد و تغییری در رتبه ششم این تیم به وجود نیامد. تیم فوتبال شهید کریمی جویبار ، دیگر تیمی بود که موفق به شکست یک نماینده دیگر فوتبال روستای کوتنا شد. این تیم در خانه ، مقیم داماش کوتنا را با شکست 4 بر 1 بدرقه کرد و با 21امتیاز به جایگاه چهارم جدول رده بندی رسید. مقیم داماش نیز با این شکست ، 19 امتیازی باقی ماند و به رتبه پنجم جدول سقوط کرد. وحدت شهروند فریدونکنار ، دیگر تیم پیروز این هفته بود که موفق شد میهمان خود ، بازرگانان چالوس را با 2 گل شکست دهد و هم امتیاز با این تیم چالوسی و به لطف تفاضل گل بهتر ، در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد. در دیگر دیدار برگزار شده ، تیم فوتبال شهدای ساری در آمل با نتیجه 3 بر صفر از سد استعدادهای درخشان این شهر گذشت و با رسیدن به امتیاز 12 ، به رده نهم جدول رده بندی صعود کرد. نماینده فوتبال آمل نیز با 7 امتیازی که از قبل اندوخته بود ، در رده یازدهم جدول رده بندی باقی ماند. در آخرین دیدار این هفته نیز تیم قعر نشین دریای بابل در خانه مقابل شهدای بابلسر به نتیجه ای بهتر از تساوی 1 بر 1 نرسید تا با 6 امتیاز در رتبه سیزدهم و آخر جدول رده بندی باقی بماند.
شهدای بابلسر نیز با یک امتیاز این دیدار 10 امتیازی شد و تغییری در رتبه دهم این تیم در جدول به وجود نیامد. تیم فوتبال علوم پزشکی نیز که با 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد ، دراین هفته با قرعه استراحت رو به رو شد.
7331/1654
۰ نفر