بیرجند - ایرنا - ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با تلاش پلیس در سه شهرستان فردوس، نهبندان و بیرجند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس روز دوشنبه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون بنز، ۱۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون بنز حامل بار کود حیوانی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۱۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه زیر بار جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سوخت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران پلیس، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و یک وانت نیسان در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.