۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85081819
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۳۵ خودروی حامل سوخت‌ قاچاق در نهبندان توقیف شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲
کد خبر: 85081819
۳۵ خودروی حامل سوخت‌ قاچاق در نهبندان توقیف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی نهبندان با همکاری ماموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم در اجرای طرح برخورد با خودروهای حامل سوخت قاچاق (شوتی)، ۳۵ دستگاه خودرو را توقیف کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت همچنین برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان سوخت، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی نهبندان در چند عملیات مشترک با ماموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم و با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای فرعی شهرستان نهبندان، ۳۵ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت را شناسایی و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: در بازرسی از خودروها، ۳۴ هزار و ۷۹۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۳۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند و مجاورت کشور افغانستان قرار گرفته و از مسیرهای تردد به سمت استان سیستان و بلوچستان است.

بنابر اعلام مسوولان استانی کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۴۰۰ درصد رشد داشته و تردد خودروهای سوخت‌بر (شوتی) با سرعت بالا در جاده‌های خراسان جنوبی تبدیل به معضل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha