۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85085535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85085535
کشف ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با تلاش پلیس در سه شهرستان فردوس، نهبندان و بیرجند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس روز دوشنبه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون بنز، ۱۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون بنز حامل بار کود حیوانی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۱۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه زیر بار جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سوخت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران پلیس، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و یک وانت نیسان در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha