یزد- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طبق برنامه و بدون مشکلی در استان در جریان است.

به گزارش ایرنا، "محمد حسین پارسائیان" روز چهارشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان مهریز یزد افزود: تمامی نیازهای مناطق مختلف استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور با همکاری بخش‌های مختلف بررسی و اقدام لازم در چارچوب مقررات انجام می‌شود.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در استان برای انتخابات بر اساس قانون انجام گرفته اشاره کرد و ادامه داد: بررسی نیازهای مختلف شهرستان‌ها در خصوص برگزاری انتخابات جزو برنامه‌های مهمی است که ماموریت‌ها با جدیت صورت می‌گیرد.

همچنین دبیر ستاد انتخابات مهریز یزد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور طبق مقررات با همکاری دستگاه‌های مختلف و همراهی مردم در این شهرستان انجام و تمامی نیازها با تعامل مسئولان مختلف اجرایی استان پیگیری می‌شود.

مهدی شکری با بیان اینکه همه باید در چارچوب مقررات وظایف خود را در انجام فرایند انتخابات انجام دهند گفت: بررسی مسایل و نیازهای مهم انتخابات پیش رو جزو برنامه‌های مهم و محوری و در شهرستان برنامه‌ها در چارچوب مقررات است.

در این نشست همچنین تعدادی از مسئولان اجرایی مرتبط با انتخابات به طرح دیدگاه‌ها و نیازهای حوزه خود برای برگزاری انتخابات پرشور پرداختند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.