یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز یزد گفت: مسئولان با تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر و ایجاد اعتماد و امید زمینه مشارکت گسترده مردم را در انتخابات امسال فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام " عبدالرضا محی الدینی " شنبه شب در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز افزود: مهمترین ماموریت امسال باید برگزاری انتخاباتی فراگیر و پرنشاط باشد.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسزایی در کشور برخوردار است و همه مردم و مسئولان باید در کنار هم با همدلی اقدام مناسب در این زمینه داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با اشاره به اینکه یکی از وظایف معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، برگزاری انتخابات است بر لزوم همکاری مسئولان و مردم تاکید کرد.

محی الدینی بیان کرد: امنیت، سلامت و مشارکت سه توصیه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات است که همه مسئولان باید برای تحقق کامل آن اقدام لازم داشته باشند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو موجب قدرت نظام مردمی و شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز هم بر اهمیت مشارکت مردم در صحنه و همکاری با مسئولان شهرستان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

در این جلسه با قدردانی از مصطفی زارع زاده به جای مهدی مصدق به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.