امام جمعه مهریز خواستار حضور میدانی مدیران شهرستان شد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: حضور فعال مسوولان اجرایی ادارات و نهادها در برنامه‌های مختلف شهرستان در کنار مردم یک ضرورت است و موجب جلب اعتماد مردم می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه شب در جمع مسوولان فرهنگی شهرستان مهریز افزود: حضور میدانی مدیران در فعالیت‌های مختلف در منطقه جزو مطالبات همگان و نقش مهمی در ارتباط صادقانه با اقشار جامعه دارد.

وی حضور میدانی رییس جمهور و برخی مدیران در برنامه‌های مختلف را الگوی خدمت دانست و گفت: حضور همه مسوولان در مراسم نماز عید سعید فطر که در پیش‌رو داریم باعث دلگرمی، ایجاد همبستگی و اتحاد بین مردم می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز به اهمیت نماز وحدت بخش عید سعید فطر به صورت هماهنگ و متمرکز در حسینیه وحدت با همکاری مردم و مسوولان اشاره و بیان کرد: این آیین معنوی در چند سال اخیر برای نخستین بار در منطقه به صورت متمرکز و باشکوه برگزار شد و امسال همانند سال قبل اقامه می‌شود.

محی‌الدینی به جنگ فرهنگی و ترکیبی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای خنثی کردن توطئه تمام عیار استکبار جهانی باید بیش از گذشته شاهد حضور اقشار جامعه در برنامه‌های مختلف به خصوص مناسبت‌های شمسی و قمری باشیم.

همچنین مصطفی زارع زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز از تلاش مسئولان و اعضای ستاد مراسم شهرستان برای برگزاری مناسبت‌ها و نماز عید سعید فطر قدردانی کرد و گفت: باید مسئولان در کنار مردم برای برگزاری باشکوه این آین بزرگ معنوی همکاری کنند.

همچنین تعدادی از مسئولان فرهنگی شهرستان مهریز به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر به ارائه گزارش پرداختند و انجام امور فرهنگی و تبلیغی در کنار برنامه‌ها را با مشارکت مردم به خصوص جوانان خواستار شدند.

نماز وحدت بخش عید فطر در ساعت ۶ صبح روز عید سعید فطر همراه با دعای پر فیض ندبه در حسینیه وحدت مهریز به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha