۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱
کد خبر: 85454838
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار یزد: تغییر مدیران برای ارتقای خدمت به مردم است+فیلم

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تغییرات در پست‌های مختلف مدیریتی برای اصلاح امور، خدمت به مردم و تحقق و ارتقای اهداف عالیه دولت و نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " سه‌شنبه شب در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری مهریز یزد از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و افزود: در همه حوزه‌ها و ادارات کل، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد.

وی به اهمیت تلاش خالصانه برای مردم در مناطق مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: همان گونه که تغییرات تاکنون در سطح استان حاصل شد و بدون شک بر حسب ضرورت برای توسعه برنامه ها و ارتقای برنامه های این برنامه مهم پیگیری و اقدام می شود.

امام جمعه مهریز در این آیین گفت: در شهرستان طرح های مختلف فرهنگی و عمرانی و آموزشی زیادی به صورت نیمه تمام در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی وجود دارد که باید توسط مسئولان استان و شهرستان و فرماندار جدید پیگیری و اقدام شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در این آیین با قدردانی از تلاش هایی که تاکنون انجام گرفته ادامه داد: مهریز در سطح استان دارای موقعی خاص است و انتظار مردم از مسئولان اجرایی است که برای کار بهتر و بیشتر به آحاد اقشار اقدام شود.

همچنین احمد آخوندی ابراهیم آباد سرپرست فرمانداری مهریز گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام جزو اولویت برنامه‌هاست و این شهرسهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان طرح‌های نیمه تمام شهرستان مهریز تکمیل و به بهره برداری برسد و نقش مردم و همراهی مدیران در سطح استان در تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی بسیار اهمیت دارد.

محمد دهقان بنادکی فرماندار سابق مهریز به اقدامات خود در بخش‌های مختلف در شهرستان با همکاری مردم و مسئولان اشاره کرد و همچنین در ادامه این آیین چندین برنامه فرهنگی و هنری و سرود اجرا شد.

در این آیین با قدردانی از محمد دهقان بنادکی به جای وی احمد آخوندی به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha