۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۳۷
کد خبر: 81842918
T T
۰ نفر
فرماندار رزنديه: آموزش و پرورش ركن اصلي تعالي جامعه است

مامونيه-ايرنا-فرماندار شهرستان زرنديه گفت: آموزش و پرورش به عنوان ركن اصلي تعالي و تربيت جامعه محسوب مي شود كه بنيان و اساس بسياري از ساختارهاي مختلف كشور درآينده است.

محمد كردي عصر روز سه شنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان زرنديه گفت :اين شهرستان از ظرفيت هاي مناسبي در حوزه علم و فرهنگ برخوردار است و افق چشم انداز شوراي آموزش وپرورش بايد كسب رتبه هاي برتر علمي و فرهنگي علم آموزان در مقاطع مختلف تحصيلي باشد.
وي ادامه داد: كسب قله هاي موفقيت و افتخار در عرصه داخلي و خارجي به ويژه در جنبش علم آموزي و دانش با تحول آفريني در نظام آموزش وپرورش هر جامعه محقق مي شود و هم اينك جمهوري اسلامي ايران به عنوان يكي از قدرت هاي مهم منطقه در حوزه علم و دانش مطرح است.
كردي افزود: شوراي آموزش و پرورش با طرح نظرات و تصويب دستور كارهاي مشخص، مي تواند كمك موثري براي اين نهاد تاثير گذار در فرهنگ وتربيت وتعليم جامعه باشد.
فرماندارزرنديه بيان كرد: آموزش قوانين اجتماعي به ويژه در حوزه مهارت هاي زندگي بايد در برنامه ريزي هاي آموزش و پرورش مد نظر باشد.
رئيس شوراي آموزش وپرورش زرنديه اظهار كرد: عملكرد آموزش وپرورش هر شهرستان در كنكور سراسري مشخص مي شود و بايد حاصل تلاش وفعاليت مديران ،معلمان ومربيان در قبولي دانش آموزان در كنكور سراسري سنجيده شود.
فرماندار زرنديه گفت: رتبه قبولي دانش آموزان اين شهرستان در چند سال اخير رضايت بخش نيست و مسئولان امر تعليم و تربيت بايد با سياست گذاري هاي مناسب و برنامه ريزي دقيق ومدون ارتقاء سطح آموزش را در اين شهرستان دنبال كنند.
9 هزار دانش آموز در شهرستان زرنديه مشغول تحصيل هستند.ك/2
3075/6012