۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۶
کد خبر: 81864067
T T
۰ نفر
حوادث رانندگی در ساوه دو كشته و 12 مجروح برجا گذاشت

ساوه-ایرنا- مركز فوریت های پزشكی ساوه اعلام كرد: حوادث رانندگی روز پنج شنبه در این شهرستان دو كشته و 12 مجروح برجا گذاشت.

بر اساس این گزارش، این حوادث رانندگی از ساعات اولیه روز جاری تا ساعت 15 بعدازظهر، در محورهای ساوه-همدان و جاده قدیم ساوه- تهران به وقوع پیوسته است.
در یكی از حادثه های امروز در ساعت پنج بامداد با واژگونی خودروی پراید در كیلومتر 60 اتوبان ساوه - همدان، یكی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد و پنج سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.
در سانحه دیگری در ساعت 10 صبح روز جاری در محور ساوه- همدان، یكی از دو سرنشین یك خودروی پیكان وانت بر اثر واژگون شدن آن جان خود را از دست داد و سرنشین دیگر نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان شهید مدرس انتقال یافت.
در ساعت هفت و پانزده دقیقه بامداد امروز نیز با واژگونی خودروی پژو 405 در كیلومتر 15 اتوبان ساوه- همدان چهار سرنشین خودرو مصدوم و مجروح شدند كه با امداد رسانی توسط نیروهای هلال احمر و اوژانس به مركز درمانی شهید مدرس منتقل شدند.
در اثر واژگونی یك دستگاه پژو 405 در ساعت شش و 45 دقیقه روز جاری، در گردنه دوخان نیز دو سرنشین این خودرو مصدوم شدند كه توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.
مركز فوریت های پزشكی ساوه، 10 پایگاه عملیاتی و45 نیروی امدادی درحوزه استحفاظی این شهرستان دارد.ك/1
3075/6012