۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۲۳:۳۵
کد خبر: 30789310
T T
۰ نفر

يزد - امام جمعه مهريز گفت: همه كانديداها و طرفداران آنها بايد در عرصه رقابت ها با كمال دقت و متانت اخلاق انتخاباتي را رعايت كنند و به مقررات پايبند باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین 'علی برهان' روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز كه با هدف برنامه ریزی در خصوص ارتقا سطح اخلاق انتخابات برگزار شد، افزود: احترام به قوانین و رعایت موازین اخلاقی و دینی خود در عمل رعایت اخلاق انتخاباتی است .

وی اضافه كرد: همه كسانی كه در بخش های مختلف در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رسالتی بر دوش دارند باید با دقت فقط مسیر قانون را رعایت كنند.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینكه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از خواسته های نظام و مورد حمایت دولت و متولیان انتخابات است بر تحقق این هدف مهم تاكید كرد.

برهان عرصه انتخابات را عرصه تعیین سرنوشت و میدان رقابت قانونی و سازنده بیان كرد كه خوشیختانه همه كارها در چهارچوب قوانین شكل می گیرد و اجرا می شود .

وی با بیان اینكه دشمن مخالف برگزاری انتخابات سالم ،پرشور و حداكثری است از همه مردم تقاضا كرد با حضور در این عرصه نقش های شوم كفر جهانی را نقش بر آب كنند.

همچنین فرماندار مهریز طی گزارشی به روند برگزاری انتخابات در سطح این حوزه انتخابیه گسترده اشاره و بر آمادگی اجرای برنامه ها تاكید كرد.

'مهدی كیانی مقدم' افزود: همه مقدمات برگزاری انتخابات در 12اسفند در سطح حوزه با حضور عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی صورت گرفته است .

وی در خصوص رعایت اخلاق و نظم و پایبندی همه نامزدهای انتخاباتی تصریح كرد: قانون وظایف همه افراد را در انتخابات به روشنی مشخص كرده است .

فرماندار مهریز تاكید كرد: اگر همه كاندیداها و حامیان آنها پایبند مقررات باشند ، قطعا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی و در ضمن پرشور خواهیم بود .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز هم گفت: شورای فرهنگ عمومی باید برای رعایت اخلاق انتخاباتی توسط كاندیداها و حامیان آنها بصورت مستمر برنامه ریزی و اقدام بعمل آورد .

'سیدرضا آقایایی' افزود: مردم ، كاندیداها و طرفداران آنها اگر وظایف خود را بشناسند و به آنها عمل كنند در اصل اخلاق انتخاباتی محقق می شود .

وی تصریح كرد: باید قبل از انتخابات جلسه ای با حضور متولیان امر تشكیل و بیش از گذشته آنها به وظایف خود توجیه و آشنا شوند.

در ادامه شورای فرهنگ عمومی تعدادی از اعضا هم به طرح نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند .ك4

7536/1968