۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 30804409
T T
۰ نفر

نوشهر - رييس بنياد مسكن چالوس گفت: 40 واحد مسكوني مصوب سفر رهبري به اقشار كم درآمد اين شهرستان واگذار شده است.

' رضا كاظمی ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 20 واحد در شهرهای مرزن آباد و كلاردشت و بقیه نیز به واجدان شرایط در روستاهای اجاكله ، تازه آباد ، پیچیده ، هرطه كلا ، نعمت آباد ، كردیچال ، كلمه ، اسپندكلا ، كلنو ، دیمو و سما واگذار شده است.

وی اظهار داشت : این نهاد به منظور تامین مسكن ، اقدام به پرداخت تسهیلات مسكن مهر به مبلغ 20 میلیون تومان و تسهیلات مسكن روستایی به مبلغ 10 میلیون تومان با كارمزد پنج درصد به صاحبان پنج هزار و 980 واحد مسكونی كرده است.

او افزود : همچنین 205 نفر درخواست تسهیلات مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت كلاردشت و مرزن آباد را داشتند كه پس از استعلام از اداره مسكن و شهرسازی ، 196 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات بودند كه 147 نفر پس از تكمیل پرونده به بانك های عامل معرفی شدند.

كاظمی گفت : در گروه های تعاونی نیز دارندگان سهم در پروژه 31 واحدی مرزن آباد به بانك معرفی شدند و تاكنون دو مرحله تسهیلات دریافت كردند و در پروژه 560 واحدی كلاردشت نیز جهت انعقاد قرار داد به بانك معرفی شدند.

رییس بنیاد مسكن چالوس به تهیه و مطالعه طرح هادی در روستاهای این شهرستان اشاره و اضافه كرد : شهرستان چالوس با سه بخش مركزی ، كلاردشت و مرزن آباد دارای 194 روستا است كه 116 روستا قابلیت تهیه طرح طرح هادی را دارند.

وی ادامه داد : تاكنون 82 روستا این شهرستان دارای طرح هادی مصوب شدند و برای چهار روستا نیز این طرح در حال تهیه است.ك/3

621/1654