۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6510880
T T
۰ نفر
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این شرکت ;عزت الله فیاض ; روز سه شنبه اعلام کرد: این طرحها با اعتبار 20 میلیارد و 903 میلیون ریال در شهرستانهای مختلف استان و با هدف تامین برق و ایجاد اصلاحات لازم در شبکه برق استان اجرا شده است.
وی برقرسانی به روستاهای ;مله، کلاته درویش، اورازگلدی و مصرایشان ; از توابع بخش راز و جرگلان بجنورد، ساخت خط فشار متوسط دومداره از پست بدرانلو تا تخته ارکان و ایجاد خط فشار متوسط دومداره کنارگذر شمالی از پست بدرانلو تا گلستانشهر بجنورد را از جمله این طرحها برشمرد.
به گفته وی احداث هزار و 575 متر شبکه فشار ضعیف در روستاهای ;گراتی، سست و مقصودآباد ; و تبدیل شبکه تکفاز به سه فاز و اصلاح شبکه برخی از مناطق شهری و روستایی اسفراین از دیگر طرحهای افتتاحی بخش برق در این استان بوده است.
فیاض افزود: احداث و اصلاح شبکه و نصب ترانس در برخی مناطق شهرستان فاروج، تامین برق عشایر ;قنبریها، باران آباد، نوروزعلی خان ; و احداث شبکه اچ وی و نصب ترانس در چند روستای مانه وسملقان، احداث بیش از پنج هزار متر شبکه در مناطق مختلف گرمه و جاجرم از دیگر پروژه های افتتاحی این شرکت در هفته دولت بود.
وی همچنین به طرحهای برقرسانی شیروان اشاره و بیان کرد: افتتاح پروژه های اصلاح و ترمیم شش هزار و 12 متر شبکه فشار ضعیف در مناطق روستایی و احداث شبکه به منظور تامین برق متقاضیان روستاهای ;فیض آباد، باغان، حسین آباد، بیگان، خانلق، زوارم و زیارت ; شیروان از طرحهای بهره برداری شده بخش برق استان بود. ک/1 626
۰ نفر