۳۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 80086500
T T
۰ نفر

همدان در توسعه بخش كشاورزي پيشرو است

۳۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 80086500

همدان-استاندار همدان گفت: ستاد توسعه بخش كشاورزي در استان همدان تشكيل شده است و همدان در اين حركت ستادي پيشرو است.

'كرم رضا پیریایی' شامگاه چهارشنبه در چهارمین نشست ستاد اجرایی توسعه بخش كشاورزی استان همدان اظهار داشت: شرط حفظ پیشرو بودن استان در این حوزه نگاه دقیق به مصوبات و نوع نگاه مقام معظم رهبری و رییس جمهوری به این بخش است.

وی همچنین بیان كرد: تمام اختیارات استانی كه به استاندار واگذار شده ، به فرمانداران در شهرستان ها واگذار می شود و این راهبردی رقابتی بین فرمانداران است.

استاندار همدان اضافه كرد: اختیارات ستاد اجرایی استان به غیر از موارد مربوط به استان به شهرستان ها واگذار می شود و مسوول ستاد اعضای آن فرمانداران هستند و باید زمینه هایی كه اختیار را غنی و قوی می كند از جمله اطلاع رسانی را فراهم آورند.

پیریایی با بیان اینكه طرح های ناموفق را نباید پذیرفت خطاب به مدیران افزود: هرچه می توانید طرح نتیجه بخش تصویب كنید و سختگیری بیخود نداشته باشید تا در رقابت كشوری عقب نمانید.

همچنین در این نشست 'علیرضا رنجبر ضرابی' رییس سازمان جهاد كشاورزی استان همدان از پیشنهاد تشكیل پنج كمیته زیر مجموعه ستاد اجرایی خبر داد كه با موافقت استاندار و اعضای ستاد تصویب شد و قرار شد موضوع انتقال پسآب تصفیه شده فاضلاب در پنج شهرستان استان در كمیته ایجاد زیرساخت ها بررسی و نتیجه برای تصیب نهایی به ستاد اعلام شود.

7521/575