۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۸:۲۲
کد خبر: 80105700
T T
۰ نفر
شاخه دانشجويي انجمن IEEE دانشگاه آزاد يزد قابل تقدير معرفي شد

شاخه دانشجويي انجمن IEEE دانشگاه آزاد اسلامي يزد به عنوان شاخه دانشجويي قابل تقدير در سال 90 از سوي شاخه مركزي ايران برگزيده شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این دانشگاه برای اولین بار شاخه دانشجویی انجمن IEEE دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان شاخه های دانشجویی قابل تقدیر در سال 1390 توسط شاخه دانشجویی انجمن IEEE ایران انتخاب شد.

سید محمد مهدی اقبالی رئیس شاخه دانشجویی انجمن IEEE دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اعلام این خبر گفت : هر سال در كنفرانس ملی برق كه در یكی از دانشگاههای ایران برگزار می شود زمانی را به انجمن IEEE اختصاص داده كه در آن از اساتید پیشكسوت ، پایان نامه ها ی برتر ، شاخه های برتر دانشجویی و انتخاب پژوهشگر جوان تقدیر به عمل می آید.

وی افزود : باعث خرسندی و افتخار است كه شاخه دانشجویی انجمن IEEE واحد یزد در سال 90 به عنوان شاخه قابل تقدیر از سوی شاخه مركزی ایران برگزیده شد و این در حالی است كه تاكنون هیچ كدام از واحدهای دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر كشور در لیست منتخبین حضور نداشته اند و برای اولین بار در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به این مهم دست یافته است.

اقبالی ادامه داد : در حال حاضر انجمن IEEEدانشگاه آزاد اسلامی یزد دارای 25 عضو می باشد كه در سال 89 تأسیس شد و تاكنون فعالیت هایی چون برگزاری 2 سمینار علمی ، 7 دوره كارگاه آموزشی ، 5 مورد بازید از مراكز صنعتی و 2 سخنرانی علمی را تدارك و برگزار نموده است.

رئیس شاخه دانشجویی IEEE واحد یزد خاطر نشان نمود : امیدواریم در آینده تا با همكاری و تلاش استاد مشاور این شاخه دانشجویی و حمایت های دیگر مسئولین دانشگاه گامهای دیگری در رسیدن به موفقیت و فتح قله های علمی برداشته و بر افتخارات این دانشگاه بیافزاییم. ك/1

7547/1968