۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 80122360
T T
۰ نفر

معلمان مايه پيشرفت، توسعه و فخر كشور هستند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 80122360
معلمان مايه پيشرفت، توسعه و فخر كشور هستند

زنجان - معاون سياسي و امنيتي استانداري زنجان گفت: معلمان مايه توسعه و پيشرفت در عرصه هاي مخلفت و فخر و مباهات كشور هستند.

به گزارش ایرنا ، 'فیروز احمدی' روزچهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش، افزود: پیشرفت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی كشور مرهون تلاش معلمان است و باید همواره قدردان این قشر زحمتكش بود.

وی تصریح كرد: شان و جایگاه معلمان همواره والا است و این جایگاه باید ارج نهاده شود.

مدیركل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینكه 34 معلم نمونه در هفته معلم تقدیر شدند، گفت: در این هفته چهار معلم توسط هیأت داوران به عنوان نمونه كشوری انتخاب شدند.

'امیر نظری' ، با اشاره به اینكه 238 معلم نمونه در سطح مناطق نیز تجلیل شدند، افزود: افتتاح هشتمین پارك فن آموز با اعتبار 15 میلیارد ریال، كلنگ زنی استخر شنای فرهنگیان با اعتبار 14 میلیارد ریال ، افتتاح خانه معلم با اعتبار بیش از 10 میلیار ریال و برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان استان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در هفته معلم بود.

به گزارش ایرنا ، تغییر كاربری و تبدیل به احسن كردن فضاهای آموزشی مازاد درمناطق افشار ، جابجایی دكل برق از روی ساختمان آموزشگاه شرافت گیلوان طارم، حصار كشی و صدور سند مالكیت به هنرستان كشاورزی باهنر ناحیه یك از جمله موضوعات مورد بررسی جلسه شورای آموزش و پرورش استان بود.

7325/522