۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۰۱
کد خبر: 80122392
T T
۰ نفر
استان يزد توانايي ميزباني مسابقات بين المللي را دارد

يزد -رييس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور گفت: استان يزد بخاطر امكانات نرم افزاري و سخت افزاري توانايي ميزباني مسابقات مختلف بين المللي را دارد .

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، ' محمود وفایی ' در جمع اصحاب رسانه یزد افزود: خوشبختانه به همت مسئولان هیات دوچرخه سواری و اداره كل ورزش و جوانان این استان ، امكانات خوبی برای مسابقات دوچرخه سواری فراهم است .

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در سطح استان یزد و وجود روحیه همدلی و تلاش قول مساعد داد تا در آینده نزدیك برخی از مسابقات بین المللی در یزد برگزار شود .

این مسئول همچنین با بیان اینكه پیست چوبی یزد در حال ساخت است بر لزوم پیگیری مسئولان امر برای اتمام هرچه سریعتر آن تاكید كرد .

وفایی گفت: این پیست بخاطر موقعیت خاص استان یزد كه در مركز ایران قرار دارد می تواند به عنوان یك طرح ملی تعریف شود و همه در سطح كشور از آن استفاده كنند .

رییس سازمان لیگ دوچرخه سواری از حضور تیم های باشگاهی و حرفه ای استان یزد در لیگ دوچرخه سواری كشور هم تشكر نمود .

وفایی افزود: همه شرایط در استان یزد برای موفقیت در رشته دوچرخه سواری فراهم است كه قطعا در آینده یزد از قطب های اصلی این ورزش خواهد شد .

در این نشست همچنین دبیر هیات دوچرخه سواری استان ، گزارشی از میزبانی مسابقات لیگ و انتخابی المپیك 2012 لندن ارائه داد.

مسئول كمیته داوران و اعضای هیات رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری هم به ارائه نظرات خود در خصوص میزبانی استان و برنامه های فدراسیون گزارش دادند .

خبرنگاران هم در خصوص وضعیت رشته دوچرخه سواری ، مسائل و مشكلات موجود و برنامه های آینده این فدراسیون سوال كردند .ك3

7536/1968