۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۱
کد خبر: 80244749
T T
۰ نفر
هفت ميليارد ريال براي احداث مصلاي شهرستان نمين تخصيص يافت

نمين ، اردبيل - استاندار اردبيل گفت: طي دو سال اخير هفت ميليارد ريال براي احداث مصلاي شهرستان نمين تخصيص يافته است.

سیدحسین صابری روز سه شنبه در بازدید از مصلا و تقاطع غیر همسطح ورودی نمین از اتمام خاكبرداری و آماده سازی محل و عرصه احداث این مصلا به مساحت چهار هزار متر مربع در داخل شهر نمین خبر داد.

وی افزود: ساختمان این مصلا با زیربنای یك هزار و 260 متر مربع و در اضلاع 30 در 42 متر احداث می شود.

استاندار اردبیل با بیان این كه این ساختمان دست كم برای 20 سال آینده شهرستان نمین پاسخگو خواهد بود گفت: ساختمان مصلای نمین از قابلیت توسعه برخوردار بوده و در صورت نیاز و ضرورت پس از این مدت می توان در قسمت طول این پروژه توسعه و افزایش ایجاد كرد.

وی زمان اجرای این پروژه را یك سال ذكر كرد و افزود: ما امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم این مصلا را برای بهره برداری مردم منطقه آماده و افتتاح كنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار اردبیل همچنین از پروژه تقاطع غیر همسطح در حال اجرای ورودی شهر نمین بازدید كرد.

وی در این بازدید با بیان این كه عبور دو بانده زیر پل این پروژه تا هفته آینده آغاز می شود افزود: كل این پروژه در حال حاضر بالای 80 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

صابری گفت: برای اجرای این پروژه تاكنون 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و 20 میلیارد ریال دیگر نیز تا تكمیل آن نیاز است كه برای تامین این مبلغ نیز وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به شهرستان نمین قول مساعد داده و ما منتظر اختصاص آن مبلغ هستیم.

7120/594/530