استاندار اردبیل خواستار تسریع در تکمیل طرح‌های گردشگری نمین شد

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل خواستار تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه گردشگری شهرستان نمین به‌ویژه هتل چهار ستاره و مجتمع گردشگری نمین با هدف رونق صنعت گردشگری شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث‌ فرهنگی اردبیل، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های گردشگری شهرستان نمین در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و دستوراتی را برای تسریع عملیات اجرایی و رفع موانع کار صادر کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید ثروت در بخش گردشگری هستیم، تصریح کرد: با توسعه و تجهیز بخش گردشگری استان اردبیل این امکان فراهم خواهد شد که گردشگران بیشتری در استان حضور یافته و با زمان اقامت بیشتر عواید بیشتری به همراه داشته باشد که نتیجه آن توسعه منطقه خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل هم در این بازدید گفت: هتل چهار ستاره از پروژه‌های مهم شهرستان نمین است که با ۶۵ اتاق و حدود ۲۰۰ تختخواب در زمینی به مساحت یک هکتار در حال اجراست.

نگار سریع‌الاطلاق افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد در حال اجراست و پس از اتمام، به عنوان یکی از تکمیل‌ترین مراکز اقامتی استان اردبیل، خدمات مناسبی به گردشگران ارائه خواهد داد.

او همچنین در بازدید استاندار از مجتمع گردشگری ایرانیان شهرستان نمین اظهار کرد: این مجتمع در روستای سولا به مساحت پنج هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع به منظور ارائه خدمات ویژه به گردشگران با پیشرفت ۲۵ درصدی در حال اجراست.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر این چهار پروژه گردشگری، طرح‌های دیگر نیز در شهرستان نمین در حال احداث است که مجموع این ۶ پروژه با ۱۳۰ اتاق و بیش از ۲۵۰ تختخواب به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه خواهد شد و برای ۱۲۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha