۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۲۲:۱۸
کد خبر: 80282008
T T
۰ نفر
پليس راه مازندران : تراكم ترافيكي در جاده شرياني هراز سنگين است

ساري – فرمانده پليس راه استان مازندران از باز بودن تمامي راههاي اصلي ، فرعي و روستايي اين استان خبر داد و گفت : هم اكنون تراكم ترافيكي در جاده شرياني هراز سنگين است .

سرهنگ ' جعفر محمدنژاد ' جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود : باتوجه به نزدیك بودن تعطیلات عید سعید فطر ، ترافیك در برخی از قطعات این محور مواصلاتی همچون منطقه لاریجان سنگین و تردد خودروها با كندی انجام می شود .

وی ، وضعیت ترافیكی جاده كندوان را نیمه سنگین اعلام كرد و اظهار داشت : این وضعیت موجب شده تا وسائط نقلیه با كندی صورت گیرد و مسافران با قدری تاخیر به مقاصد خود برسند .

فرمانده پلیس راه مازندران وضعیت ترافیكی سایر محورهای مواصلاتی استان را عادی و روان اعلام كرد و بیان داشت : وضعیت ترافیكی در محورهای مواصلاتی همچون جاده فیروزكوه، عادی و روان است .

محمدنژاد بااشاره به اعمال محدودیت های ترافیكی درراههای اصلی استان، اظهار داشت : این محدویت ها به منظور تردد آسان و با آرامش خاطر مسافران در این محورهای مواصلاتی برقرار شده است .

وی به رانندگان توصیه كرد قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی را بطور كامل رعایت كنند و از گرفتن سبقت و سرعت غیر مجاز به شدت پرهیز كنند تا در این مناطق ، شاهد حوادث ناگوار و دلخراش نباشیم .

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر از شهروندان تقاضا كرد با برنامه ریزی مناسب ، اقدام به سفر به استان سرسبر مازندران كنند تا شاهد ترافیك سنگین در جاده های این استان نباشم .

وی با اشاره به پیش بینی حجم بالای سفر در تعطیلات عید سعید فطر ، گفت : پیش بینی می شود در این تعطیلات شاهد انبوهی از مسافران در جاده های استان باشیم لذا امیدواریم آنان مدیریت سفر خود از ایجاد ترافیك های بسیار سنگین در جاده های مازندران خودداری كنند .

وی از مسافران و گردشگران تقاضا كرد جاده فیروزكوه را برای سفر به این استان انتخاب كنند تا با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری وارد استان مازندران شوند .

محمد نژاد از آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت : نیروهای پلیس استان در جاده های استان مستقر هستند تاخدمات لازم رابه مسافران و گردشگران ارائه كنند . ك/3

519/402