۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱
کد خبر: 80292247
T T
۰ نفر
بخشداران جديد تفت و نير معرفي شدند

يزد- در مراسمي با حضور معاون توسعه مديريت انساني استاندار يزد بخشداران جديد تفت و نير معرفي شدند.

به گزارش روز یك شنبه خبرنگار ایرنا در این مراسم تقوایی مدیر كل سیاسی انتخاباتی استانداری،عبدالحسینی مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،فرماندار،امام جمعه تفت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیزحضور داشتند.

عبدالحسین رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریك هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی گفت:این هفته فرصت مناسبی است تا عملكرد دولت بعد از انقلاب شكوهمند اسلامی ارائه شود.

وی افزود:در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی كه بر عهده كارگزاران و دولتمردان گذاشته می شود باید هدف خدمت رسانی به مردم در اولویت باشد و كارگزاران و خدمت رسانان دولت باید بدانند كه این مسئولیتها امانتهای الهی است كه باید به نحو شایسته اجرا شود.

رضایی به خدمات دولت های مختلف بعد از انقلاب اسلامی بویژه دولت نهم و دهم اشاره كرد و افزود:در بعد از انقلاب خدمات شایسته و والایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته ولی در دولت نهم ودهم ارتباط نزدیك مجموعه دولت و مردم بسیار ارزشمند بوده و باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

وی همچنین به خدمات دولت در این سالها به روستائیان و مناطق محروم اشاره كرد و گفت:با ارتباط خوبی كه بخشداران،دهیاریها و شوراهای اسلامی داشته اند خدمات خوب و شایسته ای به قشر محروم و دور افتاده داده شده كه امیدواریم بخشداران جدید نیز با حمایتهای فرمانداری و مسئولان استانی بتوانند همچنان خدمت رسانان خوبی به مردم محروم و روستائیان عزیز باشند.

فرماندار تفت نیز در این مراسم ضمن تبریك هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به خدمات دولت در این شهرستان اشاره كرد و افزود:واگذاری واحدهای مسكونی مددجویان بهزیستی،كمیته امداد و مسكن مهر،آبرسانی ،گازرسانی،بهره برداری از طرحهای مختلف عمرانی،صنعتی،كشاورزی،پیشرفتهای بالای مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهور از جمله این خدمات می باشد.

در پایان این مراسم از خدمات محمدصادق صادقی بخشدار سابق تفت و محمد دهقان نیری بخشدار سابق نیر قدردانی و محمد دهقان نیری و علی احمدیان بعنوان بخشدار جدید نیر و تفت معرفی شدند.ك/2

7547/1968