معاون استاندار یزد: مدیران تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مدیران تمام توان خود را صادقانه و پرتلاش برای خدمت به نظام اسلامی و مردم به کار بندند.

به گزارش روز دوشنبه اداره‌ کل روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری تفت با اشاره به گذر عمر و فرصت کوتاه خدمت به مردم افزود: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند و در این راه برای خدمت به نظام، امام، رهبری و مردم شریف تمام توان را به کار گیرند.

وی با تسلیت ماه محرم حسینی و با بیان اینکه امروز کشور ما در مقطع حساسی قرار دارد ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی در مسیر قیام حضرت سیدالشهدا (ع) بود و اگر غیر از این بود مطمئنا این انقلاب به نتیجه نمی رسید.

این مسئول، فرماندار جدید تفت راف ردی توانمند و مسلط به مسائل شهرستان دانست و گفت: دهقان نیری فردی با روحیه جهادی، انقلابی و اراده‌ای راسخ و دارای عملکرد درخشان در حوزه اجرایی و وزارت کشور است که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

معاون استاندار یزد: مدیران تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

عزیزی همچنین کم آبی را مهمترین مشکل تفت ذکر کرد و گفت: مسئله آب مسئله حیاتی تفت است که باید برای رفع آن تلاش شود البته بحث مسکن ملی و قرارگاه جوانی جمعیت و توجه به مسائل گردشگری نیز باید در دستور کار قرار گیرد و تمام توان برای بهره مندی از ظرفیت جوان های شهرستان به کار گرفته شود.

در این آیین با قدردانی از محمد دهشیری به جای وی علی دهقان نیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تفت معرفی شد.

مرکز شهرستان تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha