۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱
کد خبر: 80426520
T T
۰ نفر
برگزاري سوگواره بصيرت عاشورايي در 68 امامزاده و بقعه متبركه يزد

مديركل اوقاف و امور خيريه استان يزد گفت: ويژه برنامه بصيرت عاشورايي در 68 امامزاده و بقعه متبركه استان يزد در حال برگزاري است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره كل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام غلامرضا عادل اظهار داشت: این ویژه برنامه با هدف نهادینه كردن بصیرت عاشورایی و استفاده از فرصت فرهنگ عاشورایی در بین جوانان و بالا بردن سطح معرفتی مردم همزمان با دهه اول محرم در آستان مقدس 68 امامزاده و بقعه متبركه استان یزد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مجموعه اوقاف به عنوان متولی اداره‌ موقوفات كه عمدتا در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی،عزاداری و روضه‌خوانی سید الشهدا(ع) می باشد؛ اجرای صحیح نیت واقفین را در تمام ویژه برنامه های خود از جمله سوگواره بصیرت عاشورایی دنبال خواهد كرد.

مدیر كل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تشریح برنامه های این ویژه برنامه گفت: سخنرانی، اقامه نماز جماعت، برگزاری محافل انس با قرآن، مراسم عزاداری ، پرپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغین، مشاوره و پاسخ گویی به مسائل شرعی و برپایی مجموعه های نمایشگاهی بصیرت عاشورایی از جمله برنامه های این سوگواره خواهد بود.

وی در پایان از عموم مردم دار العباده و دارالعلم یزد دعوت كرد در این ویژه برنامه ها شركت كنند.ك/1

1968/7537