۱۶ دی ۱۳۹۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 80486752
T T
۰ نفر
كارخانه قند ياسوج آماده انعقاد قرارداد با چغندركاران است

ياسوج - مديرعامل كارخانه قند ياسوج از اعلام آمادگي اين واحد توليدي براي انعقاد قرارداد كشت چغندر با كشاورزان و چغندركاران استان هاي كهگيلويه و بويراحمد، فارس، اصفهان و چهارمحال و بختياري خبر داد.

'سلیمان افشین' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان های بویراحمد و دنا در كهگیلویه و بویراحمد، مناطق بیضا، مرودشت و اقلید در فارس، حنا و سمیرم در اصفهان و فلارد و خانمیرزا در چهارمحال و بختیاری از جمله مناطق مستعد برای كشت چغندر هستند.

وی بیان كرد: كارخانه قند یاسوج از هم اكنون آماده انعقاد قرارداد برای كشت این محصول در سال زراعی 92-91 است.

افشین اظهار كرد: این كارخانه برای تهیه و تامین كود شیمیایی، سموم، علف كش ها، كرایه حمل و خدمات ماشینی به منظور كشت مكانیزه و ارایه سایر خدمات مورد نیاز با كشاورزان و چغندركاران این مناطق همكاری خواهد كرد.

وی عنوان كرد: ضمن خرید محصول از كشاورزان به ازای هر تن چغندر تحویلی به میزان 20 كیلوگرم تفاله و دو كیلوگرم قند یا شكر به عنوان پاداش به چغندركاران نیز تحویل داده خواهد شد.

افشین ابراز داشت: كشاورزان و چغندركاران این مناطق می توانند همه روزه از ساعت هفت صبح تا 19عصر برای انجام مراحل انعقاد قرارداد كشت این محصول به واحد امور كشاورزی كارخانه قند یاسوج مراجعه كنند.

671/7530