۴ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۲۲
کد خبر: 80511001
T T
۰ نفر
معاون فرماندار آستارا خواستارحضور مردم درافتتاح پروژه هاي دهه فجر شد

آستارا ـ معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري آستارا با اشاره به بهره برداري از 36 پروژه عمراني دهه فجر خواستار حضور مردم براي برگزاري آيين هاي افتتاح اين پروژه ها شد.

'محمد كرم زادگان' روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد و 290 میلیون ریال تكمیل و آماده بهره برداری شده است.

وی بیان كرد: اغلب این طرح های عمرانی از یك سال وارد مدار عملیاتی و بهره برداری شده است.

وی اضافه كرد: در كنار افتتاح و بهره برداری از این 36 پروژه ، عملیات اجرایی طرح ملی آبرسانی آستارا با اعتباری بالغ بر 375 میلیارد ریال نیز كلنگ زنی و آغاز می شود.

وی آغاز فعالیت رسمی شركت پاك صنعت كاسپین تولید كننده سولفات روی را از دیگر طرح های مهم آماده بهره برداری در دهه فجر ذكر كرد و گفت: این شركت با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و با تامین تسهیلات و اعتبار لازم از بانك صنعت و معدن در شهرك صنعتی آستارا افتتاح می شود.

وی ادامه داد: افتتاح مركز بهداشتی درمانی روستای ویرمونی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 996 میلیون ریال و بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا با اعتبار دو میلیارد و شش میلیون ریال از دیگر طرح های مهم در حوزه بهداشت و درمان است.

وی احداث پنج كلاس درس مدارس شهید اشجعی، پروین اعتصامی، هفت تیر روستای عنبران محله و مدرسه سینا در روستای چلوند با همكاری اداره كل نوسازی مدارس استان گیلان و با اعتباری بالغ بر یك میلیارد و 571 میلیون ریال را از دیگر طرح های مهم آماده افتتاح دهه فجر در بخش آموزش و پرورش عنوان كرد.

كرم زادگان، تولید فیلم p.v.c نرم از سوی یكی از شركت های شهرك صنعتی آستارا را از جمله طرح های قابل افتتاح ذكر و اظهار كرد: تولیدات این واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال با تامین اعتبار از محل طرح آمایش كشوری بانك صنعت و معدن در شهرك صنعتی آستارا به بهره برداری می رسد.

وی پروژه ها و طرح های مربوط به شركت توزیع برق ، آب منطقه ای گیلان ، راه و شهرسازی ، شهرداری ، شیلات ، كمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر را از جمله طرح های قابل افتتاح در دهه مبارك فجر ذكر كرد.ك3

7105 / 535/ 603