۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹
کد خبر: 80522117
T T
۰ نفر

ولايت فقيه مهمترين ثمره انقلاب اسلامي است

۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹
کد خبر: 80522117
ولايت فقيه مهمترين ثمره انقلاب اسلامي است

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: ولايت مطلقه فقيه ، مهمترين ثمره انقلاب شكوهمند اسلامي است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' محمد رضا ناصری ' روز پنج شنبه در همایش بزرگ طلاب و روحانیان یزد به ذكر خاطراتی از همراهی با حضرت امام خمینی (ره) پرداخت .

وی اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی برای تحقق انقلاب و نظام اسلامی از همه هستی خود گذشت .

امام جمعه یزد اظهار داشت: ملت ایران با وحدت كلمه ، با حضور امام (ره) و رهبری های پیامبرگونه ایشان و در سایه دین و الهام از مكتب اسلام بر رژیم ستم شاهی پیروز شد.

ناصری گفت: آحاد مردم ایران طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در كنار مقتدای خود و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر دشمنان و ترفندهای آنها پیروز شدند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن در این سال ها برای تضعیف انقلاب اسلامی از انواع توطئه ها بهره گرفته است .

ناصری یادآور شد: دشمنان بخاطر هوشیاری مردم ، اتكا به دین و همچنین اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در توطئه های خود موفق نشدند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به وظایف كنونی طلاب و روحانیان اشاره و گفت: باید در مسیر اهداف امام (ره)، شهیدان و منویات مقام معظم رهبری حركت نمود .

ناصری گفت: حركت در مسیر روشن حضرت امام خمینی ( ره) به عنوان معمار كبیر انقلاب اسلامی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب شكست دشمن و عزت و سربلندی ایران اسلامی است .

در این دیدار همچنین استاندار یزد طی سخنانی با تبریك دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین ثمرات و بركات 34 ساله انقلاب اسلامی در بخش های مختلف اشاره كرد .

همچنین مدیر كل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد هم گفت: انقلاب اسلامی یك عطیه الهی و نعمت والایی است كه باید در جهت حفاظت از آن تلاش كرد .

حجت الاسلام والمسلمین ' سید محمد حسینی كوهستانی ' افزود: روحانیان با حضور در عرصه های مختلف در دفاع از حریه ولایت و نظام می كوشند .

وی بر حضور گسترده قاطبه مردم و بخصوص روحانیان و طلاب در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تاكید كرد .ك2

7536/1968