۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱
کد خبر: 80523240
T T
۰ نفر
نمايشگاه بزرگ كتاب فجر ، انقلاب و امام در مهريز افتتاح شد

يزد - به ميمنت سي و چهارمين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي ، نمايشگاه بزرگ كتاب با عنوان فجر ، انقلاب اسلامي و امام خميني (ره) در مسجد براستين شهرستان مهريز افتتاح شد .

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، این نمایشگاه شامل پنج هزار جلد انواع كتاب در یك هزار عنوان در موضوع های مختلف و مرتبط با انقلاب اسلامی برای تمام گروه های سنی است .

نمایشگاه كتاب فجر ، انقلاب و امام (ره) با هدف بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و آشنایی مردم و بویژه جوانان با اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی بر پا شده است .

كلیه كتاب های این نمایشگاه با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز و هیات امنای مسجد براستین شهرستان مهریز با تخفیف بین 20 تا 40 درصد به علاقمندان عرضه می گردد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در آیین افتتاح این نمایشگاه با تبریك دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد .

' سید رضا آقایی ' افزود: خوشبختانه فرهنگ كتابخوانی و اقبال مردم و جوانان از 11 كتابخانه عمومی مهریز خوب است ولی باید با برگزاری نمایشگاه های بیشتر شود .

وی ادامه داد: برای گسترش فرهنگ كتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در طول سال اینگونه نمایشگاه ها در تمامی مناطق شهرستان اعم از شهر و روستاها تشكیل می شود .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: برپایی نمایشگاه های كتاب در مدارس و روستاها دو اولویت این اداره است كه با همكاری برخی دستگاه ها انجام می شود .

آقایی گفت: این نمایشگاه تا پایان دهه فجر ادامه دارد كه عموم مردم و علاقمندان می توانند برای خرید با تخفیف اقدام نمایند .ك2

7541/1968