۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 80533024
T T
۰ نفر
تشكيل بسيج خانواده گامي موثردرمقابله با تهاجم فرهنگي است

شيراز- رييس كل دادگستري استان فارس گفت: تشكيل بسيج خانواده گامي موثر و منسجم درمقابله با تهاجم فرهنگي و رسانه اي دشمن است.

به گزارش دریافتی روزچهارشنبه ایرنا، دكتر ذبیح الله خداییان درآیین آغازبه كارفعالیت پایگاه بسیج خانواده در دادگستری فارس افزود:اقدام جدید سپاه در تشكیل بسیج خانواده موجب خواهد شد برنامه های آموزشی تبلیغی ، اصلاحی وتربیتی با تمركز و هدف گذاری بهتری انجام شود.

وی با بیان اینكه با تقویت فرهنگ بسیج ، ایثار و شهادت ازهرگونه تعرض دشمن مصون خواهیم ماند، ازهراس دشمنان جمهوری اسلامی از ارزش های اصیل اسلام و انقلاب از این ارزش ها به عنوان قدرت نرم نظام یاد كرد.

او افزود: آنچه موجب شده است تا انقلاب ما به عنوان الگو و سرمشق جهان اسلام در حركت های انقلابی مطرح شود زنده نگهه داشتن ارزش های ایثاروشهادت و ازخود گذشتگی و روحیه بسیجی است.

خدائیان وظیفه انتقال ارزش های اساسی نظام به نسل های بعد و پاس داشتن آن ارزش ها را وظیفه مهم امروز مسوولان دانست و بیان داشت: اگردردرون سازمان ها ، اداره ها ، نهادها و ارگان ها بتوانیم فرهنگ بسیج ، ایثار و شهادت را تقویت كنیم ازهرگونه تعرض دشمن مصون خواهیم ماند.

وی ادامه داد:مهمترین ركن و بنیان جامعه نهاد خانواده است و اگردرجامعه امروز خانواده ها بتوانند به خوبی نقش خود را ایفا كنند می توانیم جامعه ای فعال و پویا داشته باشیم.

خداییان بیان كرد: متاسفانه دشمن در جنگ فرهنگی خود جبهه های جنگ را به داخل خانه ها كشیده است وهمین امر موجب شده است ما دفاع را از درون خانواده ها آغاز كنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه درسپاه فجراستان فارس هم دراین آیین با اشاره به تحقق آرمان های انقلاب در ابعاد فرهنگی ، خانواده ها را خط مقدم مبارزه فرهنگی عنوان كرد و افزود: پایگاه های بسیج باید مجتمع های ایمانی ، اعتقادی و فرهنگی و آموزشی باشند و به صورت مداوم با اجرای برنامه های متنوع فعالیت داشته باشند.ك/1

677 /679