۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 80554227
T T
۰ نفر
سردار نقدي:نقش آفريني زنان در تمام عرصه هاي انقلاب بي بديل است

ساري - رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور نقش آفريني زنان در تمام عرصه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و سازندگي در انقلاب اسلامي را بي بديل دانست و گفت: ايثارگريها، جانفشانيها و رشادتهاي زنان در به ثمر رسيدن پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس ستودني است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'محمدرضا نقدی' روز پنجشنبه و همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در دومین یادواره 28 تن از بانوان شهید مازندران در ساری افزود: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع عاشورایی زنان مومن و ولایی كشورمان برای حفظ و دفاع از ارزش های انقلاب و حاكمیت نظام اسلامی، همیشه پیشتاز بودند.

وی با اشاره به اینكه 220 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده است كه از این تعداد هفت هزار نفر از آنان زنان بوده اند، اظهارداشت: بهترین الگو دختران نسل جوان زنان شهیده ما هستند و هیچ الگویی بهتر از آنان وجود ندارد.

وی همچنین به ترفندهای دشمنان علیه ارزش های انقلاب و باورهای دینی مردم اشاره كرد و بیان داشت: امروز دشمنان با تمام ابزار و امكانات نظیر ماهواره، سایت ها و شبكه های مخرب علیه ارزش های انقلاب و باورهای دینی مردم مومن و ولایی كشورمان برخاسته اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور تصریح كرد: یكی از مهم ترین اهداف شوم و شیطانی دشمنان تخریب شخصیت زنان مومن و انقلابی كشور است زیرا دشمنان انقلاب و اسلام می خواهند عفاف و حجاب را از زنان ما بگیرند.

سردار نقدی اضافه كرد: دشمنان با شعار آزادی زنان برای از بین بردن عفاف و حجاب وارد میدان شدند، در حالیكه اسلام حفظ حجاب را بهترین زینت زن می داند و برای زنان بسیار ارزش قائل است.

وی گفت: پهلوی های ملعون 60 سال در كشورمان حكومت كردند و در تمام دوران حكومت ستم شاهی، حاكمان وقت قصد داشتند حجاب را از بین ببرند اما یكی از ثمره پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران حفظ حجاب زنان بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور در بخش دیگر از سخنانش به جانفشانیهای شهدا اشاره كرد و گفت: شهدا با ایثارگریها و جانفشانیها عزت ، استقلال و آزادی را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

سردار نقدی از انقلاب اسلامی به عنوان الگو در دنیا یاد كرد و افزود: انقلاب اسلامی آمد تا انسانها به تعالی و تكامل دست یابند.ك/2

609/402