۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 80566251
T T
۰ نفر

فرماندار تفت با صدور پيامي از مردم شهرستان خواست تا زمان اصلاح و بازسازي شبكه آب انتقالي به استان يزد، بيش از پيش در مصرف آب صرفه جويي كنند.

به گزارش ایرنا 'ابوالقاسم دهقان' در بخشی از این پیام آورده است: مسئله كمبود آب از گذشته های دور در استان دارالعباده و دارالعلم یزد كه در دل كویری سوزان و كم بارش امیدوارانه به حیات خود ادامه می دهد و عطش تاریخی خود را با قطره ای آب و یك دریا قناعت ورزی مردمان سختكوشش فرو می نشاند از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

متاسفانه طی روزهای اخیر به واسطه برخی اتفاقات رخ داده، مشكلاتی در مسیر آب انتقالی به این استان ایجاد شده است كه مسئولان و متولیان امر با تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود در صدد آنند تا هرچه سریع تر با مرتفع نمودن مسائل ایجاد شده در انتقال آب به استان، آب شرب مردم شریف و ولایتمدار یزد را تامین نمایند.

وی ادامه داده است: قطع خودسرانه آب انتقالی به یزد در حالی صورت گرفته است كه آب انتقالی به یزد صرفا به گلوی تشنه مردم یزد می رود و این آب تنها تامین كننده نیاز شرب و بهداشت مردم شریف استان است.

فرماندار تفت با ابراز تاسف از خلل ایجاد شده در انتقال آب به استان افزوده است: از مردم شریف تفت می خواهیم تا با صرفه جویی بیش از پیش آب موجود، زمینه آن را فراهم آورند تا حداقل آب مورد نیاز همه مناطق، تا زمان اصلاح و بازسازی مجدد شبكه آبرسانی، تامین گردد.

وی در پایان از همكاری و صبوری مردم شریف تفت در این رابطه صمیمانه قدردانی كرده است. ك/1

7547/1968