۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 80642310
T T
۰ نفر
انتخابات 24خرداد مهمترين رويداد سياسي بعد از پيروزي انقلاب است

بروجرد - امام جمعه بروجرد بروجرد گفت: انتخابات 24خرداد مهمترين رويداد سياسي بعد از پيروزي انقلاب است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ' حسن ترابی' روز شنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد افزود: این انتخابات از نظر كمی وكیفی برای دشمنان ما مهم است و برای ملت ایران این انتخابات سرنوشت ساز و تعیین كننده خواهد بود.

وی اظهار داشت:ملت ایران در این انتخابات باید با خلق حماسه سیاسی در عرصه انتخاباتی كه دشمن همه توان خود را برآن متمركز كرده ،علاوه بر نمایش اقتدارمردمی ، همبستگی و اراده و عزم ملی خود را برای برداشتن گامهای بلندی در راستای بستر سازی تحقق حماسه سیاسی را به مرحله ظهور برساند.

وی یادآور شد: هر ایرانی كه برسرنوشت كشور و انقلاب خود علاقمند است باید در ایجاد حماسه سیاسی نقش آفرینی كند.

حجت الاسلام ترابی تاكید كرد: در انتخابات حماسی باید چهار ویژگی مشاركت حداكثری، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و دارا بودن نتیجه مطلوب انتخابات مورد توجه قرارگیرد.

به گفته وی حضور حداكثری در انتخابات بیانگر پویایی ، علاقمندی مردم ، وحدت و انسجام ملی و پیوند محكم مردم بانظام حكایت می كند.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با توجه به راهكارهای قانونی از سالمترین انتخابات دنیا بوده و دشمن همیشه تلاش دارد سلامت انتخابات را مخدوش نماید.

امام جمعه بروجرد افزود: امروز دشمنان با كلید واژه انتخابات آزاد به دنبال زیر سوال بردن سلامت انتخابات هستند و وظیفه سنگینی بر عهده مردم، مسوولان ومجریان انتخابات است تا توطئه های دشمشنان در این راستا خنثی شود.

وی تاكید كرد: سلامت انتخابات آبروی نظام است و كسی نباید با آن بازی كند.

وی همچنین گفت: خروجی انتخابات باید انتخاب رییس جمهوری مومن، ولابی، انقلابی و شجاع و كارآمد باشد و دو ویژگی تعهد و تخصص را داشته و دولتی كارآمد و قوی برای پیشبرد كشور درجهت آرمانهای اسلامی تشكیل دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد نیز ضمن تاكید بر مشاركت حداكثری در انتخابات گفت: مشاركت بالای مردم در انتخابات بیانگر پایبندی مردم به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی است و نظام را در برابر همه ترفندها و توطئه های دشمنان بیمه می كند.

' مهدی پازوكی' افزود: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان همه تدابیر لازم در نظر گرفته شده و انتظارمی رود دستگاههای اداری با تامین امكانات و تجهیزات از جمله خودرو ستاد را در برگزاری این انتخابات یاری كنند.

وی تاكیدكرد: هر دستگاه اداری كه همكاری لازم را با ستاد نداشته باشند برابر قانون با آنها برخورد می شود.

' بهرام بیرانوند' نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به جلوگیری از تخریب منطقه گردشگری ونایی و گلدشت این شهرستان هشدار داد و ازمسوولان خواست نسبت به احیا و حراست از آنها جدی باشند.

542/634