۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 80643323
T T
۰ نفر
جابجايي بيش از 29 هزار مسافر از فرودگاه بين‌المللي خليج فارس عسلويه

تهران - مديرفرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه پارس از جابجايي بيش از 29 هزار مسافر در ايام تعطيلات نوروزي در فرودگاه بين المللي خليج فارس خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا؛ 'فرشید كلاه كج' گفت: پارس جنوبی به عنوان قطب انرژی و اقتصادی كشور شناخته می شود و لازم است زیرساخت های اساسی برای رسیدن به اهداف چشم انداز این منطقه فراهم شود.

وی یاد آور شد: عملیات ساخت و تجهیز فرودگاه بین المللی خلیج فارس به عنوان نخستین و مجهزترین فرودگاه های كشور متعلق به وزارت نفت در خرداد ماه 1382 آغاز و در اسفند ماه 1384 به پایان رسید.

كلاه كج افزود: فرودگاه بین المللی خلیج فارس با بهره گیری از استاندارد های روز دنیا توانسته نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی پروازها و خدمات فرودگاهی و هوانوردی ایفا كند و در بهبود كیفیت خدمات فرودگاهی موثر عمل كند.

وی با بیان اینكه نظارت بر هماهنگی پرواز شركت های حمل و نقل هوایی به منظور جلوگیری از تراكم و ارایه خدمات مناسب فرودگاهی یكی از ماموریت های این فرودگاه است، افزود: تعامل و ارتباط بین تمامی ارگان های مستقر در فرودگاه می تواند علاوه بر ایجاد نگرش مثبت مراجعه كنندگان و افزایش رضایت آنان از خدمات ارایه شده را در پی داشته باشد.

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس با بیان اینكه در فروردین ماه امسال، 29 هزار و 917 مسافر از این فرودگاه جابجا شده اند، افزود: از این تعداد به 14 هزار و 786 مسافر ورودی و 15هزار و 131 مسافر خروجی خدمات فرودگاهی ارایه شده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وی از روز چهارم فروردین به عنوان یكی از پرترافیك ترین روزها در فرودگاه بین المللی خلیج فارس یاد كرد و افزود: در این روز، بیش از 30 سورتی پرواز انجام شد.

یادآور می شود: در فرودگاه بین المللی خلیج فارس برنامه های منظم پروازی به مقصد تهران، مشهد، شیراز، كرمانشاه، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز،ساری، دوحه و دبی انجام می شود.

اقتصام (1)1070**1601