۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 80650969
T T
۰ نفر
مردم دارالعباده يزد اهانت به صحابه  پيامبر اعظم (ص) را محكوم كردند

يزد - مردمان دارالعباده يزد امروز با حضور گسترده در راهپمايي اعتراض آميز ، اهانت به مرقد جناب حجربن عدي از صحابه بزرگوار پيامبر اعظم (ص) و حضرت علي (ع) را محكوم كردند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار یزد و بعد از پایان اقامه نمازعبادی سیاسی جمعه از محل مسجد ملا اسماعیل تا چهار راه شهداء برگزار شد .

راهپیمایان در حالی كه دست نوشته ها و پلاكارهای مختلفی مبنی بر محكوم كردن جنایات تروریست های تكفیری و سلفی در اهانت به اماكن مذهبی و قبور صحابی اسلام را با خود حمل می كردند باشعارهای مختلف ، خشم و نفرت خود را به عوامل استكبار جهانی نشان دادند .

مردمان مومن و همیشه در صحنه یزد همچنین درطول این مسیر در خیایان های مسجد ملا اسماعیل و قیام با شعارهای الله اكبر ، مرگ بر آمریكا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر تروریست بر حمایت از امت اسلام در مقابل دنیای استكباری تاكید كردند .

همچنین در پایان این مراسم پرشور در چهار راه شهدا ، قطعنامه پایانی و سراسری در قالب چهار بند قرائت كه با تكبیر حاضرین مواد آن مورد تائید و تاكید قرار گرفت .

در این قطعنامه ، اهانت وقیحانه توسط تروریست های تكفیری در سوریه به مرقد مطهر حجر بن عدی را حركتی شرمانه برای ایجاد اختلاف بین امت اسلام ذكر كردند .

راهپیمایان همچنین ضمن محكوم كردن این جنایت زشت بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه گران و عوامل آنها در جهان اسلام و همچنین وحدت مسلمانان در مقابل اهداف آمریكا و اسرائیل غاصب تاكید شد.

مردم یزد از مجامع بین المللی خواستار نشان دادن عكس العمل در مقابل حركات مذبوحانه استكبار جهانی شدند و نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محكوم كردند .

مشابه این تظاهرات اعتراض آمیز با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و خداجو بنحو باشكوهی در 25 منطقه استان یزد برگزار شد .ك2

7536/1968