۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85011064
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم یزد، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85011064
مردم یزد، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

یزد- ایرنا- مردم ولایتمدار یزد و اکثر مناطق و شهرستان‌های استان روز جمعه بعد از اقامه نماز با برگزاری تجمع و راهپیمایی، اهانت به قرآن مجید را محکوم و برخورد با آمران و مسببان آن را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی در شهرستان یزد بعد از پایان مراسم نمازعبادی سیاسی جمعه از محل مسجد ملااسماعیل تا ابتدای خیابان قیام با حضور گسترده اقشار مختلف و مومن یزد برگزار شد.

مردم ولایتمدار یزد در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در حالی که با خود پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته و بنرهایی در محکومیت اهانت به قرآن مجید حمل می‌کردند با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی اهانت به آخرین کتاب آسمانی را محکوم کردند.

همچنین این مراسم در سایر مناطق و شهرستان‌های استان یزد با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار برگزار و همگان خشم و انزجار خود را از دشمنان امت اسلام و مسلمین ابراز داشتند.

مردم یزد، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، "راسموس پالودان" یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه اول بهمن در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند، او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

این اقدام غیرانسانی شهروند اروپایی از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد.

مصر، کویت، ایران، امارات متحده عربی، الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و گروه انصارالله نسبت به این اقدام و تکرار آن بیانیه صادر کردند و در مورد گسترش اقداماتی که باعث بی‌حرمتی به ادیان و تشدید خشونت‌ها شود، هشدار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha