۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85548880
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل آب منطقه‌ای یزد: تخلف در حوزه آب را گزارش کنید

یزد- ایرنا- مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: همه بهره برداران و مردم هرگونه تخلف در حوزه آبی استان را در سامانه پیشگام به شماره ۳۱۰۷۷ گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، " جواد محجوبی " روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان خاتم افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران با آگاه سازی جامعه و اطلاع رسانی به موقع و درست نقش مهمی در مدیریت مصرف آب ایفا می‌کنند.

وی به اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مصرف درست آب به خصوص با توجه به شرایط اقلیمی استان و مناطق تابعه اشاره کرد و گفت: نقش خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در نحوه مدیریت مصرف آب بسیار نقشی حساس و تعیین کننده است.

این مسئول اظهار کرد: کشاورزان، بهره‌برداران و مردم با مصرف صحیح آب این سرمایه بزرگ را برای نسل‌های آینده حفظ خواهند کرد و باید عموم شهروندان در هر کجای این استان کویری که زندگی می‌کنند بیش از همیشه به خصوص در تابستان قدر آب را بدانند.

محجوبی بیان کرد: انتقال آب کشاورزی به سایر اراضی ممنوع است و در صورت مشاهده طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود و باید مردم در صورت مشاهده این نوع تخلف حتما در اسرع وقت موارد را دقیق برای بررسی و اقدام اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: با برگزاری رویدادهای آبی در مناطق مختلف استان و همچنین نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان‌ها در راستای شفاف سازی و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌ها در حوزه منابع آب استان در دستور کار قرار دارد.

خاتم در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha