۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۱۴
کد خبر: 80704926
T T
۰ نفر
وظيفه پاسداري درهيچ شرايطي تعطيل نمي شود

بندرعباس-جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: پاسداري وظيفه اي است كه در هيچ شرايطي تعطيل بردار نيست و بايد از همه ظرفيت هاي ممكن ،در راه تحقق اين رسالت و وظيفه بهره گرفت.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرماندهی نیروی دریایی سپاه دریادار علیرضا تنگسیری در مراسم گرامیداشت هفته پاسدار در ستاد این نیرو افزود: بصیرت، هوشمندی، تدبیر، اخلاص و ایمان،‌ ‌تلاش و پشتكار و جدیت،‌ تقوا و معنویت از بخش های تفكیك ناپذیر انجام رسالت پاسداری است.

وی ادامه داد:افتخار پاسداران شاگردی مكتب امام راحلو مكتب ناب محمدی است كه بر این اساس در هر فعالیتی بر پایه قرب الهی مكلف به انجام تكلیف بوده و نتیجه را فرع می دانند.

دریادار تنگسیری با استناد به رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب درباره سپاه اظهار داشت:پاسداران فرزندان معنوی امام و امت و وارثان حماسه های پیروزی و شهادت و پیروان راستین ولایتند.

در پایان این مراسم و با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه، معاون هماهنگ كننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ندسا از تعدادی از پاسداران و سربازان نمونه، با اهدای لوح،‌ تقدیر و تجلیل شد.ك/3

7192/668