۵ تیر ۱۳۹۲، ۹:۲۸
کد خبر: 80713019
T T
۰ نفر
امنيت امروز ايران اسلامي به بركت خون شهداست

زاهدان - استاندار سيستان و بلوچستان گفت: هر آنچه از امنيت، آسايش، رفاه اجتماعي و آسودگي در ايران اسلامي داريم به بركت خون شهدا و رهنمودهاي امام امت است.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری سیستان و بلوچستان، 'حاتم ناروئی' به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در دیدار با خانواده دو شهید مبارزه با مواد مخدر استان افزود: به بركت از جان گذشتگی شهدا دانشمندان جوان ایرانی دستاوردهای عظیمی در ارتقای دانش هسته‌ای، پیشرفت‌ های علمی، فرهنگی، نظامی و سیاسی برای كشور بدست آوردند.

وی اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی نتیجه ایثارگری ها و از خود گذشتگی های شهدا و جانبازان در دفاع از كیان این سرزمین است.

وی در دیدار با خانواده شهید حسن مالكی نسب با اعلام اینكه خانواده شهدا و ایثارگران از اسناد ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی هستند، بیان كرد: باید مسوولان بیش از گذشته با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و از نزدیك با آنان به گفت‌وگو بنشینند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با حضور در منزل شهید اسماعیل لشكری، گفت: خدمت به خانواده شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزشهای انقلاب است.

ناروئی با بیان اینكه بیشتر شهدای مبارزه با مواد مخدر از قشر جوان هستند كه یا در خدمت مقدس سربازی به سر می‌ بردند یا كادر نیروی انتظامی بوده‌ اند، گفت: باید بدانیم برای اینكه جوانان ایران اسلامی به بلای خانمان ‌سوز اعتیاد دچار نشوند خون ‌های زیادی ریخته شده است و هم‌ اكنون نیز سربازان غیور اسلام در مناطق مرزی كشور در حال مبارزه با اشرار و عاملان توزیع مواد مخدر هستند.

7307/2729