۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 80761394
T T
۰ نفر
دعوت از منتخبين كنكور سراسري براي تحصيل در دانشگاه صنعتي كرمانشاه

كرمانشاه - مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي كرمانشاه گفت: اين دانشگاه از منتخبين كنكور سراسري براي تحصيل در اين دانشگاه دعوت مي كند.

'حسین پار' روز یكشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه صنعتی كرمانشاه یك دانشگاه نوپاست ولی دانشجویانش همواره افتخارآفرینی می كنند و كسب افتخار در جشنواره های معتبر علمی ملی و بین المللی و قبولی آمار قابل توجه دانش آموخته گان این دانشگاه در مقطع تحصیلات تكمیلی و كسب چندین رتبه تك رقمی و دو رقمی توسط این دانشجویان نمونه ای از كیفیت آموزش در این دانشگاه پویاست.

وی گفت: در دانشگاه صنعتی كرمانشاه، افراد پس از ورود و گذراندن واحدهای آموزشی، بصورت مهندسانی ماهر و و كارآفرین و آشنا به دنیای كسب و كار خارج می شوند و بسیاری از دانشجویان این دانشگاه كرسی‌های بهترین دانشگاه‌های معتبر ایران را در دوره تحصیلات تكمیلی به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار كرد: لذا با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اجرای طرح بومی گزینی داوطلبان، شانس قبولی دانش آموزان بومی در استان خود بیشتر خواهد بود و نیز با توجه به وابستگی مالی و عاطفی داوطلبان و نیز مقطع سنی حساس و تعیین كننده، از منتخبین كنكور سراسری برای تحصیل در دانشگاه صنعتی كرمانشاه دعوت بعمل می آید.

وی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی كرمانشاه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز كشور، تأمین نیازهای صنایع گوناگون موجود در استان و منطقه غرب، توسعه و كاربردی نمودن فناوری‌های نوین در صنایع مختلف از سال 1386 در شهر كرمانشاه فعالیت خود را آغاز كرده است.

وی اضافه كرد: این دانشگاه هم اكنون در رشته های مهندسی برق، شیمی و مكانیك در دانشكده انرژی و همچنین مهندسی فناوری اطلاعات، رایانه سخت افزار و مخابرات در دانشكده فناوری اطلاعات، پذیرش دانشجو دارد.

567