۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۳
کد خبر: 80771483
T T
۰ نفر

طرح ولايت با حضور 324 دانشجو در كرمانشاه آغاز شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۳
کد خبر: 80771483
طرح ولايت با حضور 324 دانشجو در كرمانشاه آغاز شد

كرمانشاه - مسوول بسيج‌ دانشجويي استان كرمانشاه گفت: طرح ولايت بسيج دانشجويي استان از امروز (سه شنبه) با حضور 324 نفر از دانشجويان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، 'مراد عزیزی' در گفت‌ و ‌گو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه نبی اكرم (ص) اظهار داشت: این طرح به ‌مدت 14 روز در دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه رازی كرمانشاه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره به‌ منظور توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه آموزه‌های دینی و مكتب قرآن كریم و اهل ‌بیت (ع)، دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج‌ دانشجویی استان كرمانشاه با تاكید بر استفاده از تجربیات گذشته، خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری این طرح، آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی و تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش‌ های اسلامی است.

آشنایی با سیره نظری و عملی ائمه معصوم (ع) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی با رسالت، اهداف و ماموریت‌ های بسیج دانشجویی از دیگر اهداف برگزاری طرح ولایت است كه عزیزی بدان‌ها اشاره كرد.

وی اظهار داشت: در این دوره به شبهاتی كه دشمنان در دانشگاه‌ها پراكنده كرده‌اند پاسخ داده می‌شود و با استفاده از منطق، قدرت تحلیل و اعتماد به نفس دانشجویان تقویت می‌شود.

عزیزی، از تشكیل كمیته‌های مختلف خبر داد و گفت: امسال بیش از 600 نفر ثبت ‌نام كردند كه حدود 324 نفر انتخاب شدند و در پنج دوره آموزشی شركت می‌كنند و از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای تدریس استفاده می‌شود.

567