دوره آموزشی رایگان طرح ولایت جوانان کرمانشاهی در مشهدمقدس برگزار می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - دستیار استاندار کرمانشاه در امر مردمی‌سازی دولت از برگزاری دوره آموزشی رایگان جوانان کرمانشاهی با عنوان "طرح ولایت" جهت ایجاد بصیرت‌بخشی و معنویت‌افزایی با تمهیدات تعمیق مبانی اندیشه‌های اسلامی در مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام «سعید یاوری» عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار اشت: در راستای تحکیم بنیان‌های اندیشه‌ای جوانان و دانشجویان مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه جهت حضور موثر در عرصه‌های فکری،فرهنگی جامعه؛ دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت) هر ساله با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) طراحی و اجرا می‌گردد.

وی افزود: در این دوره سرفصل‌هایی از وجوه نظام اندیشه اسلامی برگزار و با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان و جوانان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه می‌سازد.

دستیار استاندار کرمانشاه در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: این دوره‌ای است که جایگاهی ویژه در اندیشه‌ رهبر فرزانه‌ انقلاب دارد، تا آن‌جا که ایشان در ۲۴ سال گذشته، هفت دیدار اختصاصی با دانش‌پژوهان طرح ولایت داشته‌اند.

او با بیان اینکه این طرح به صورت یک دوره ۴۰ روزه در خرداد و تیر ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: معلمان، طلاب و دانشجویان می توانند در این طرح ثبت نام کنند و اولولیت با جوانان زیر ۳۰ سال است.

وی گفت: متقاضیان می توانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، شماره شناسنامه و شغل خود را به آیدی @naseralhosayn در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha