۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۹
کد خبر: 80773037
T T
۰ نفر
توسعه زنجان در گرو اطلاع رساني رسانه هاي جمعي است

زنجان- رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان گفت: توسعه روز افزون اين استان در گرو اطلاع رساني بهينه رسانه هاي جمعي است.

به گزارش ایرنا علیرضا فیروزفر شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه های جمعی استان افزود: خبرنگاران با اطلاع رسانی به هنگام خود نقش كلیدی را در پیشرفت استان و كشور دارند.

وی یادآورشد: رسانه های جمعی استان به ویژه خبرنگاران علاوه بر تنویر باورهای مردم در ایجاد و بستر سازی سرمایه گذاری ها نقش سازنده ای دارند.

فیروز فر افزود: پیشرفت و ارتقا جامعه با اطلاع رسانی بهینه در حوزه های گوناگون و رفع مشكلات و نواقص امكانپذیر می شود.

وی اظهار كرد: ظرفیت های بیشماری در بخش های گوناگون وجود دارد كه آگاهی بخشی رسانه های جمعی چشم انداز بهتری را ترسیم می كند.

رییس منطقه 20 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینكه خبرنگاری و اطلاع رسانی به موقع یك حرفه رقابتی در ارتباطات امروزی است گفت: انعكاس صحیح واقعیت ها ، تجزیه و تحلیل در این بخش از مسائل مهم در امر خبر رسانی است.

وی یادآورشد: هم اكنون 70 هزار دانشجو در استان زنجان تحصیل می كنند كه تعداد دانشجویان علاقمند در دانشگاه آزاد اسلامی استان بیش از گذشته افزایش یافته است.

فیروفز افزود: افزایش حقوق اعضای هیات علمی و كاركنان،افزایش ارائه خدمات رفاهی از جمله اقدامات مهم این دانشگاه است.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان زنجان نیز فعالیت فعالیت خبرنگاران را مقدس و همردیف كار انبیا خواند و گفت: خبرنگاری مسوولیتی مهم محسوی می شود كه وظیفه خطیری در انعكاس صحیح رخدادها دارد.

حجت الاسلام عنایت الله شامی افزود: در طول تاریخ انبیاء همواره خبر ساز بودند و ثبت و ضبط وقایع گوناگون را بر عهده داشتند.

وی همچنین گسترش دین گرایی را موجب پیامدهای مثبت در جامعه خواند و اظهار كرد: قرار گرفتن مسائل دینی به عنوان ابزار برای منافع شخصی و یا گروهی عوارض ناخوشایندی به دنبال دارد.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از ایجاد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها رشد و توسعه بیشتر توجه به دو مقوله اساسی آموزش و پرورش است.

وی یادآورشد: بزرگترین آفت كنونی در جامعه عدم تناسب و سنخیت گفتار و رفتار است كه توجه به این آثار و بركات فراوانی به همراه دراد.

522/7320