۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85193854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلاع رسانی صحیح به اعتمادسازی در جامعه منجر می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی صحیح و به هنگام، نتایج مفید و مثبتی دارد و به اعتمادسازی در جامعه منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد عزیزخانی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا زنجان با گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: رسانه های این استان در راستای اطلاع رسانی همواره پای کار هستند و به حوزه های مختلف خدمات رسانی توجه ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم اداره کل تامین اجتماعی تعامل با تمامی رسانه های گروهی استان است، اضافه کرد: همین ارتباطات متقابل موجب شد که روابط عمومی این اداره کل در شاخص های تعیین شده و ارتباط با شرکای اجتماعی، رتبه یک کشوری را کسب کند.

این مسوول ادامه داد: همواره از رسانه های گروهی استان استمداد و همکاری را انتظار داشته ایم تا علاوه بر آگاهی بخشی درصدد رفع نواقص و مشکلات احتمالی باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با پوشش گسترده جامعه هدف خود تلاش کرده خدمات بهتری را ارائه کند، اضافه کرد: طی سال های گذشتته خدمات نوینی برای کاهش بار مراجعات و همچنین تسهیل در خدمات دهی به مردم انجام گرفته است.

این مسوول، توسعه خدمات غیر ضروری را از جمله اقدامات مهم این سازمان برشمرد و گفت: در چند سال گذشته بحث نسخه نویسی الکترونیکی در استان روند خوبی داشته و این مهم در استان به حدود ۱۰۰ درصدی رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: معضلاتی در حوزه خدمات درمانی این استان وجود دارد و باید بیش از گذشته نسبت به این موضوع توجه شود، در این راستا مراکز درمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمت بهتر قدم های خوبی برداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha