۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85193904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنا در راستای منافع ملی حرکت می‌کند

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85193904
ایرنا در راستای منافع ملی حرکت می‌کند

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در راستای منافع ملی حرکت می‌کند و این دانشگاه نیز آماده تعامل و همکاری بیشتر با این رسانه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد نقیلو روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا زنجان با بیان اینکه رسانه ها باید به ظرفیت های داخلی توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: بر نقش رسانه ها در حل و فصل مشکلات و پیگیری امور واقف هستیم و تمامی ظرفیت های خود را جهت تعامل با آنها به کار می گیریم.

این مسوول ادامه داد: استان زنجان جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارد که حدود ۲۰۰ هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی استان فارغ التحصیل شده اند و افتخاری برای این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه باید از رسانه ها برای معرفی ظرفیت های این دانشگاه استفاده شود، اظهار داشت: این دانشگاه تلاش دارد رویکردهای جدید خود را به عموم مردم معرفی کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: به عنوان نمونه این دانشگاه در پذیرش دانشجو تغییراتی انجام خواهد داد و با رویکرد جدید در این زمینه اقدام خواهد کرد.

این مسوول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نحوه آموزش از گذشته تاکنون متفاوت شده است باید با رویکردهای جدید در مسیر آموزش حرکت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha