۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 80856422
T T
۰ نفر

پاسخ ما در برابر هر حركت دشمن، كوبنده خواهد بود

۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 80856422
پاسخ ما در برابر هر حركت دشمن، كوبنده خواهد بود

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروز هر حركتی كه دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریكا و اسرائیل بخواهند انجام دهند نه تنها مهار می‌شود بلكه با پاسخی به مراتب محكم تر وسخت‌تر و قوی‌تر مواجه خواهد بود.

به گزارش ایرنا سردار سردار اكبر فتوحی در جمع بسیجیان شهرستان تفت گفت: در 100 سال گذشته بیش از 70 درصد از سرزمین ایران جدا شده و این سرزمین باقیمانده تنها 30 درصد از آن است كه به عنوان پایگاه جهان اسلام شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان كرد: همه این زمین‌ها و شهر‌ها به خاطر بی‌لیاقتی شاهان و پادشاهان وقت در قالب عهدنامه‌هایی مانند تركمنچای، گلستان و… از ایران جدا شد.

سردار فتوحی به هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: بیگانگان در این جنگ هشت ساله قصد جدا كردن سرزمین‌هایی از ایران را مانند گذشته داشتند اما این بار با مقاومت مردم غیور به رهبری امام خمینی (ره) مواجه شدند و حتی یك وجب از كشور اسلامی عزیزمان جدا نشد.

وی با اشاره به اینكه در جنگ تحمیلی، جنگ اصلی با آمریكا بود اذعان داشت: صدام در حقیقت سگ نگهبان آمریكا بود كه از طرف آن برای ضربه به ملت ایران فرستاده شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح كرد: سازمان سیا در زمان جنگ بیشترین خدمت را به عراق می‌كرد و همه این‌ها به خاطر این بود تا ملت ایران را نابود و ناامید كند.

فتوحی خاطرنشان كرد: كار‌شناسان آمریكایی و اسرائیلی امروز خود اذعان دارند كه از بقای جمهوری اسلامی انگشت به دهان مانده‌اند و این را نمی‌توانند بفهمند كه چگونه ایران با این همه توطئه هنوز نه تنها نابود نشده است بلكه پیشرفت هم كرده است.

وی با بیان اینكه همه این پیروزی‌ها نشئت گرفته از صبر و مقاومت است گفت: امروز هم كه عرصه، عرصه‌ای به مراتب سخت‌تر از دفاع مقدس است، تنها راه پیروزی، صبر، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، سختی‌ها ومشكلات است.

فتوحی به گوشه‌ای از اقتدار نظامی در آسمان اشاره كرد و گفت: چند بسیجی به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) پیشرفته‌ترین دستاورد آمریكا كه هواپیمای بدون سرنشین بود را به تسخیر خود آورند.

وی گفت: دلیل اینكه آمریكا یه سوریه حمله نكرد دلیلش همین بسیجیان ایران بودند چرا كه آمریكا هنوز تجربه تلخ دفاع مقدس را فراموش نكرده است.

فتوحی دنیا را به دنبال دستیابی به یك تمدن بزرگ دانست و گفت: این تمدن از بیداری اسلامی شروع شده است كه بیداری اسلامی هم از ملت ایران نشئت گرفته است.

وی ادامه داد: اگر 30 سال پیش خط پدافندی ما شلمچه، هویزه و فكه بود امروز خط پدافندی ما خارج از مرزهاست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینكه امروز ماموریت ما تشكیل حكومت اسلامی جهانی است تصریح كرد: ما باید با دو بال به راه خود ادامه دهیم؛ اولین بال خدا محوری، ولایت محوری، تقوا، توكل، صبر و مقاومت و ایستادگی است و دومین بال آگاهی و شناخت دقیق از دشمن، اهداف و برنامه‌های آن است. ك/2

7547/1968