۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 80893863
T T
۰ نفر
كاهش منكرات در جامعه نيازمند برنامه ريزي و تلاش بيشتر است

شهر ري - امام جمعه شهر ري گفت: دستگاههاي اجرايي و مسوولان براي ترويج و گسترش امر به معروف و كاهش منكرات در جامعه بايستي بيش از گذشته تلاش و برنامه ريزي منسجم تري كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'سيد علي شاهچراغي' روز چهارشنبه در همايش امر به معروف و نهي از منكر در شهرستان ري اظهار داشت: رشد و توسعه جامعه در گروه فرهنگ ديني و ترويج امر به معروف و نهي از منكر است.

وي با اشاره به جايگاه امربه معروف و نهي از منكر در جامعه اسلامي افزود: امر به معروف و نهي از منكر زمينه ساز مدينه النبي است.

به گفته وي، از ديدگاه حضرت امام حسين (ع) اين فرع ديني از جايگاه ممتاز و ويژه اي برخوردار بوده و بايد از طرف مديران و مسوولان اين امر خطير و حساس بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد.

وي تاكيد كرد: امران به معروف و ناهيان از منكر بايد با اخلاق و گشاده رويي اين امر مهم را ترويج كنند و براي رسيدن به يك جامعه آرماني از همه ظرفيت ها استفاده كنند.

اين همايش كه در فرهنگسراي ولا برگزار شد، سرپرست فرمانداري شهرستان ري، شهردار منطقه 20، مسوولين آموزش و پرورش و مسوولين امر به معروف و نهي از منكر بسيج و مشاركت معاونت اطلاعات و فرهنگي سپاه ناحيه مقاومت ري حضور داشتند.

همچنين برگزاري كارگاه آموزشي امر به معروف و نهي از منكر ، پخش كليپ با موضوع امر به معروف و نهي از منكر و سخنراني فرمانده سپاه ناحيه عبدالعظيم الحسني (ع) از ديگر برنامه هاي اين همايش بود.

1724/1417/
۰ نفر