۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۵۴
کد خبر: 81166964
T T
۰ نفر

توجه به امور تحصيلي دانشجويان شاهد ضروري است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۵۴
کد خبر: 81166964
توجه به امور تحصيلي دانشجويان شاهد ضروري است

يزد - ايرنا - مشاور بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد گفت: توجه به امور تحصيلي فرزندان شهدا و ايثارگران خيلي ضروري است كه توسط ستاد شاهد يزد در طول سال تحصيلي پيگيري مي شود .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، ' علي مشاهيري ' روز شنبه در جلسه ستاد دانشجويان شاهد و ايثارگر در پيام نور مركز مهريز افزود: رسيدگي به وضعيت تحصيلي و حل مسائل آنها از برنامه هاي مهم بنياد شهيد و امور ايثارگران استان است .

وي ادامه داد: خانواده هاي شاهد و ايثارگران حق بزرگي بر گردن نظام اسلامي دارند و لذا بايد زمينه رشد و ارتقاي تحصيلي و علمي فرزندان شاهد در مراكز آموزش عالي فراهم شود.

مشاور بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد گفت: وضعيت علمي و تحصيلي فرزندان شاهد و ايثارگران در دانشگاه هاي مختلف خيلي خوب است و اكر مشكلي وجود داشته باشد مرتفع مي شود .

مشاهيري از دانشگاه پيام نور و مسئولان و كاركنان اين مركز كه در رسيدگي به امور فرزندان شاهد و ايثارگران جدي فعاليت مي كنند قدرداني كرد و بر ادامه اين وضعيت تاكيد نمود .

همچنين در ادامه رييس دانشگاه پيام نور شهرستان مهريز گفت: بررسي مشكلات و مشاوره دانشجويان شاهد و ايثارگر در پيام نور مركز مهريز هميشه با همكاري ديگران انجام مي شود .

' محمد رضا زارع زاده ' افزود: هشت سال دفاع مقدس بركت بزرگي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و بقاياي اين بركت عظيم خانواده بزرگ شاهد و ايثاگر هستند كه در مؤسسات آموزش عالي مشغول به تحصيل ميباشند.

وي همچنين آمادگي اين مركز دانشگاهي را جهت ساماندهي كلاسهاي رفع اشكال را جهت تقويت بنيه علمي دانشجويان شاهد و ايثارگر را اعلام و افزود: ما به صورت خاص مشكلات و مسائل اين دانشجويان را پيگيري و برنامه ريزيهاي دقيقي براي رفع مشكلات آنان خواهيم داشت.ك2

7541/650/1968