۳ تیر ۱۳۹۳، ۷:۴۳
کد خبر: 81212983
T T
۰ نفر
استاندار یزد: دولت ازفعالیت احزاب حمایت می كند

یزد - ایرنا- استاندار یزد گفت: دولت و نظام اسلامی از فعالیت و گسترش احزاب در چارچوب مقررات كشور حمایت می كند زیرا وجود احزاب فعال یك ضرورت است .

به گزارش ایرنا ' سید محمد میر محمدی ' دوشنبه شب در نشست احزاب یزد به نقش تشكل های مدنی در جامعه اشاره و افزود: احزاب نقش مهمی در توسعه همه جانبه كشور بر عهده دارند.

وی حضور احزاب با گرایش و سلائق مختلف سیاسی در یزد را یك ارزش دانست كه با همدلی و تعامل برای موفقیت نظام و كمك به دولت تلاش می كنند .

استاندار یزد تصریح كرد: تمامی احزاب علیرغم دیدگاه های مختلف دارای نقاط مشتركی چون احساس تكلیف در قبال نظام و انقلاب به دنبال تحقق عدالت ، ولایتمدار و آماده پیاده كردن ارزش های اللهی و ارزشی هستند و فعالیت می كنند .

میرمحمدی، وجود تفاوت در گرایش ها و اندیشه ها را در جامعه و بین افراد موجب توسعه و پیشرفت دانست كه قطعا با رخوت و بی تفاوتی هیچ نتیجه ای بدست نمی آید .

استاندار یزد تصریح كرد: دولت كریمه و نظام اسلامی به جد از وجود احزاب با گرایش های مختلف در چارچوب مقررات حمایت می كنند و پایبندی به قوانین موجب موفقیت بیشتر می شود .

میرمحمدی از فعالان احزاب سیاسی خواست تا قدرت تحمل خود را بالا ببرند و با همدلی و همكاری دولت را در تحقق اهداف عالیه خود بیش از گذشته یاری دهند .

استاندار یزد گفت: احزاب و تشكل های سیاسی در اصل كانون های فعال و با نشاط اجتماعی ٰ، علمی ٰ فرهنگی و سیاسی هستند كه طبق اساسنامه خود فعالیت می كنند.

میرمحمدی اظهار داشت: احزاب نه تنها در زمان انتخابات كه باید در طول سال برای برنامه های خود دارای برنامه ریزی باشند و با ارائه راهكارهای مناسب در جذب مخاطبان بكوشند .

وی گفت: تشكل های سیاسی و احزاب درون نظام باید مسائل جوانان را خیلی جدی بگیرند و تیز بینی را در بین این نسل پویا بیش از گذشته گسترش دهند .

استاندار از فعالان احزاب استان یزد خواست تا همواره فعالیت خود را برای هداف الهی و تحقق ارزش ها معطوف دارند و از افراط و تفریط پرهیز كنند .

میرمحمدی از راه اندازی خانه احزاب در یزد به عنوان پیشنهاد جمعی از تشكل های سیاسی استان استقبال كرد كه وجود آن می تواند مثمرثمر باشد .

در این نشست هم اندیشی كه معاون سیاسی ٰ اجتماعی و امنیتی استاندار یزد نیز حضور داشت ٰ نمایندگان احزاب سیاسی یزد طی سخنانی به لزوم رعایت مقررات ٰ همدلی و هم افزایی بین احزاب ٰ حمایت مادی و معنوی و قانونمند كردن فعالیت ها تاكید كردند .ك2

650